حوادث

حریق انبار کفش در محدوده خیام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه در منطقه خیام خبر داد.

سید جلال ملکی در مصاحبه ای برای باراناخبر وی در همین رابطه اظهار داشت: ساعت 16:30 امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمانی در خیابان خیام شمالی در سیستم 25 ام آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی با یک وسیله نقلیه تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: موضوع اینجا بود که به دلیل عرض کم برخی از گذرگاه ها در منطقه مرکزی تهران ، خودروهای بزرگی نمی توانستند وارد این کوچه شوند و آتش نشانان با آبرسانی به محل حادثه رسیدند.

ملکی گفت: محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه قدیمی است که ظاهراً از کاربری مسکونی برخوردار بوده اما به انبار کفش تبدیل شده است. تعداد زیادی کفش تولیدی در طبقه همکف و دو طبقه دیگر ذخیره شده بود ، دو طبقه فوقانی کاملاً قابل اشتعال بودند.

وی افزود: آتش سوزی در حال گسترش به ساختمانهای مجاور بود که آتش نشانان کار خود را آغاز کردند و با نفوذ به داخل ساختمان و از طریق سقف از گسترش آتش به طبقه همکف و اطراف آن جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: برخی از ساختمانهای اطراف به دلیل نفوذ دود در اطراف منطقه تخلیه شد و مدتی است که آتش سوزی در حال خاموش شدن است و آتش نشانان در حال کشف و ایمن سازی محل هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا