اجتماعی

حریق گسترده در یک سوله در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ظهور یک آتش سوزی بزرگ در یک کارگاه دکوراسیون خودرو خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با باراناخبر ، در این باره اظهار داشت: ساعت 7:30 امروز یک مورد آتش سوزی بزرگ در یک کارگاه تزئین ماشین در بزرگراه آزادگان در خیابان غفاری در سیستم 25 خدمات آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد و ایمنی

وی ادامه داد: محل حادثه حدود 40 متر نشت بود که دارای سه طبقه بود ، البته این مکان در خارج از منطقه حفاظت سازمان آتش نشانی تهران است اما سه ایستگاه آتش نشانی با خودروهای پشتیبانی شوک به محل حادثه اعزام شدند و آب انبار

ملکی گفت: این کارگاه تزئین خودرو عمدتا در زمینه صندلی کار می کرد و در طبقه همکف چهار خودروی آفرود و برخی تجهیزات در محل وجود داشت. در دو طبقه آخر صندلی های زیادی وجود داشت.

وی ادامه داد: با ورود نیروها ، هر سه طبقه کاملاً در آتش سوخت و شعله های آتش از سه طرف برج بیرون می آمد. این ترس وجود داشت که سقف برج در اثر گرما از بین برود و هنوز هم ممکن است بخشی از سقف تخریب شود.

ملکی افزود: آتش نشانان عملیات را آغاز و عملیات را آغاز کردند که در مرحله اول از گسترش آتش در کارگاه های مجاور جلوگیری و آتش سوزی تحت کنترل قرار گرفت.

وی گفت: “تاکنون هیچ مصدوم یا جانی نداشته است.” “در حال حاضر ، آتش سوزی تقریباً خاموش شده است و در واقع شعله های آتش اولیه رخ داده است.” عوامل نفوذی در حال ایمن سازی منطقه هستند.

وی ادامه داد: کاملاً واضح است که این حادثه خسارات زیادی به بار آورده است. پس از عمل ، محل تحویل عوامل اجرای قانون خواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا