عمومی

جنگ نرم شیوه جدید و مؤثر استکبار جهانی در پیشبرد اهداف شیطانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام عباس زاده در نشست هم اندیشی مبلغان نخبه در زمینه ایمان و اعتقادات دینی با موضوع “روش های جنگ نرم در سرنگونی کشورهای هدف” که به همت دفتر تبلیغات نخبگان دفتر فرهنگی و تبلیغات دفتر وی تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در اتاق جلسات شهید سلیمانی برگزار شد ، به اهمیت موضوع جنگ نرم و ویژگی های آن پرداخت.

رئیس اداره امور تبلیغات نخبگان دفتر فرهنگی و دفتر تبلیغات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در حال حاضر به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا و به منظور احترام به اقدامات بهداشتی ، این جلسه توسط تعداد محدودی از نخبگان تبلیغاتی برگزار می شود. ” در ارتباط با دفتر تبلیغات اسلامی برای مطالعه دیگران خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه این دفتر برنامه هایی را به صورت جلسات تخصصی و نخبگان در سطوح مختلف برگزار می کند ، ادامه داد: در طول سال های فعالیت این دفتر قطب های فکری و فرهنگی ایجاد کرده است که قطب های تعمیق ایمان دینی و مبارزه با تغییر مسیرها و تغییرات “. یکی از این برنامه های مهم انجام شده است. لازم به ذکر است که بیشتر حملات دشمن ، اعتقادات یک جامعه را نیز هدف قرار می دهد.

عباس زاده افزود: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که در یک جنگ نرم ، حتی موفق تر و پرهزینه و سرگیجه آورتر خواهد بود. آوردن من جنگ سختی نخواهم داشت همانطور که در جنگ ویتنام و شکست ایالات متحده نشان داده شده است ، در یک جنگ دشوار ، احتمال شکست بسیار بیشتر از ورود به یک جنگ نرم خواهد بود.

اشاره کرد موضوع درآمدزایی در جنگ های نرم “جنگ سخت هزینه های زیادی برای کشور متجاوز به همراه دارد ، اما در یک جنگ نرم ، کشور متجاوز علاوه بر فعالیت های مخرب خود ، می تواند با تولید و توزیع محصولات ضد فرهنگی کشور هدف ، درآمد زیادی بدست آورد. ، “او گفت.

دکمه بازگشت به بالا