عمومی

توجه به موضوع نقوذ به عنوان حربه جدید استکبار لازم و ضروری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام مجتبی اشجاری ستاد بزرگداشت سیزدهم آبان پیش از ظهر پنجشنبه با گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس اظهار داشت: حوادثی که در سیزدهم آبان در سالهای مختلف رخ داد باعث اهمیت و جایگاه ویژه این روز در تاریخ انقلاب شده است. اسلامی

وی افزود: اخراج امام خمینی (ره) در سال 43 ، شهادت جمعی از دانشجویان در سال 57 ، تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 در 13 آبان ، این روز را مهم کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه 13 آباد یادآور رویارویی ملت ایران با استکبار جهانی است ، گفت: استکبار در دوره های مختلف شاهد ظهور آن بوده است. ام، آمریکا جهانی وی بزرگترین استکبار عصر حاضر است و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایالات متحده را نمونه ای از اتم استکبار دانسته اند.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش آگاهی و دانش مردم ، به ویژه جوانان ، در مورد سیاست ها و خیانت های آمریکا علیه ملت ایران ، گفت: “توجه ویژه به مسئله نفوذ به عنوان هدف اصلی استکبار و گشودن راه نمایش و نمایش استکبارستیزی چهارم نوامبر است.

پیش بینی 145 برنامه ویژه سیزدهم آبان

حجت الاسلام اشجارینیاز به ایستادگی و مقاومت در برابر ایالات متحده ، توضیح عبارت “هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت” و برجسته کردن تروریسم دولتی ایالات متحده ، به ویژه شهادت فرمانده صلح است. و امنیت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس هدف دیگر بزرگداشت روز جهانی استکبار اعلام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت 13 آبان مطابق با دستور است العمل از وی گفت: “به دلیل شیوع ویروس کرونا ، ما می توانیم برنامه های جامعه محور را در 13 آبان برگزار کنیم.”

وی با تأکید بر اینکه شهرداری ها نسبت به سالهای گذشته باید برنامه ریزی های زیست محیطی و تبلیغات شهری با مضمون استکبار را انجام دهند ، افزود: اسرائیل باید از مقرهای شهر ساماندهی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن 13 آبان امسال با 17 ربیع اولین، سالگرد تولد پیامبر بزرگ خدا (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت ، تاکید کرد: از این تقارن فرخنده برای ابراز خشم مردم مسلمان از سیاست های خصمانه و تحریم های ناجوانمردانه و خصومت های خصمانه توزانه ایالات متحده علیه ملت ایران مورد سو استفاده قرار می گیرد.

وی پیش بینی 145 ویژه برنامه سیزدهم آبان در استان گیلان را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: مجمع استانی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ساعت 10 صبح سه شنبه 13 آبان 1397 در میدان شهدا ذهاب (شهرداری) رشت در منطقه با فاصله فیزیکی و رعایت توصیه های بهداشتی برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا