اجتماعی

جمع‌آوری ۷۰ معتاد متجاهر در خرم‌آباد

باراناخبر/ لرستان فرمانده انتظامی خرم آباد از جمع آوری 70 معتاد متجاهر و معرفی آنها به مراکز ترک اعتیاد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی الله قاسمی اظهار داشت: در راستای تحقق درخواست شهروندان خرم آباد مبنی بر پاکسازی حاشیه شهر از لوث معتادان متجاهر، ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی مقام قضایی در 24 ساعت گذشته اقدام به جمع آوری مواد مخدر کردند. معتادان برای پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان اعتراض کردند.

وی با اشاره به جمع آوری 70 معتاد متجاهر و پذیرش آنها در مراکز ترک اعتیاد زنان، گفت: با توجه به اینکه موضوع اعتیاد به مسائل اجتماعی، روانی، فردی، فرهنگی و اجتماعی مربوط می شود، شکی نیست که پس از ترک دخانیات مراقبت شود. برای پیشگیری و بازگشت به اعتیاد به تعداد بیشتری از این افراد نیاز است.

فرمانده انتظامی خرم آباد خاطرنشان کرد: اگرچه مبارزه با این آسیب اجتماعی همواره یکی از اولویت‌های محوری در نیروی انتظامی است، اما بدون شک عموم مردم تنها در سطح جامعه قادر به کنترل و مقابله با آسیب‌های مواد مخدر نخواهند بود. در مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها موفق باشید.

قاسمی با اشاره به تداوم تجمع معتادان متجاهر در این شهرستان از شهروندان خواست با خادمان خود در پلیس شهر همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا