ورزشی

جدال فوتبالی ایتالیا و اسپانیا به روزنامه‌های ۲ کشور کشید

به گزارش شفاف ، دو تیم ایتالیا و اسپانیا شب گذشته در مرحله نیمه نهایی یورو 2021 به مصاف هم رفتند و این دیدار جذاب 120 دقیقه ای سرانجام با پیروزی آبی های ایتالیا با نتیجه نهایی 4 بر 2 در ضربات پنالتی به پایان رسید. تمام شده.

روزنامه ایتالیایی “Gazzetta dello Sport” عکس خود را در صفحه اول از شادی ایتالیایی ها مقابل تیم ملی اسپانیا از تیتر بزرگ “جشن!” در زیر او با عنوانی کوچکتر از قهرمان ایتالیا در ومبلی لندن (جایی که مسابقه نهایی برگزار می شود) استفاده می شود.

“Tuttosport” ، روزنامه مهم دیگر ورزشی ایتالیا ، همانطور که انتظار می رفت ، از تصویر بزرگ شادی بازیکنان تیم فوتبال ایتالیا برای صفحه اول خود استفاده کرد و این بازیکنان را با عنوان بزرگ “شیر” توصیف کرد.

اما روزنامه معروف اسپانیایی زبان “آس” (سی) در تیتر خود عکسی از لحظه شکستن پنالتی تیم فوتبال اسپانیا توسط “آلوارو موراتا” منتشر کرد که از این بازیکن انتقاد کرد و “مارکا” ، یکی دیگر از روزنامه های اسپانیایی ستایش از عملکرد تیم ملی فوتبال اسپانیا و قرار دادن عکس بزرگی از مربی اسپانیایی لوئیس انریکه در آغوش دروازه بان تیم ، او از عنوان بزرگ “غرور” برای تحسین تلاش بازیکنان و کارکنان کشورش استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا