اجتماعی

توضیحات تکمیلی دادستان مرکز گیلان درباره درگیری زندان لاکان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سید مهدی فلاح میری عصر یکشنبه در گفتگویی با اشاره به درگیری در بند 8 زندان لاکا رشت اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه در یکی از بندهای زندان مرکزی رشت (لاکا) تعدادی از محکومان جرایم سنگین و انتقام جویی با برخی دیگر از محکومان در بند دیگری در هواخوری مشاجره لفظی دارند.

وی به تداوم درگیری ها و کشیده شدن نزاع و درگیری در راهروی زندان اشاره کرد و افزود: به جای رفع نزاع در راهرو اصلی متاسفانه به اموال، کمدها و برخی لوازم برقی که در راهرو بوده آسیب می بیند.

دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه این امر باعث روشن شدن برق و قطع برق سالن و تشدید درگیری می شود و ادامه داد: بلافاصله ماموران مستقر در زندان و اطراف زندان به محل درگیری و درگیری می رسند. زندانیان جمع آوری خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون زندان خلوت است، تصریح کرد: شاید برخی به دنبال سوء استفاده از این فضا باشند اما زندان خلوت است و مشکل خاصی وجود ندارد.

متشکرم میری وی با بیان اینکه با توجه به اینکه درگیری در داخل زندان بوده و تمامی زندانیان دارای محکومیت های جدی هستند در این درگیری به یکدیگر آسیب رساندند، گفت: خوشبختانه بیمارستان در محل حاضر شد و به مداوای زندانیان مجروح پرداخت.

وی افزود: با توجه به قطع برق سالن ها، پس از وصل شدن برق برای بررسی و ارائه اطلاعات بیشتر به مردم وارد بلوک می شویم.

دکمه بازگشت به بالا