عمومی

اعطای مرخصی عیدانه به زندانیان واجدالشرایط البرزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اسماعیل ژیمیاری بعدازظهر چهارشنبه در حومه شورش در زندان فردیس اظهار داشت: به مناسبت تعطیلات سعید قربان و غدیر ، کلیه زندانیان بستری در زندانهای البرز در مرخصی به سر می برند. عیدانه داده می شود.

وی اظهار داشت: اصلاح و تربیت زندانیان مهمترین هدف در حبس است و در این راستا تلاش می کنیم با حداکثر استفاده از ظرفیتها و بسیج تجهیزات خود به این هدف آرمانی دست یابیم.

مدیرکل زندانهای البرز سیستم جدید زندان را بر اساس دلسوزی اسلامی و توجه به کرامت انسانی دانست و گفت: اوقات فراغت زندانیان و تقویت اعتقادات مذهبی. “دین آنها پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: زندانیانی که در دوران حبس رفتار و رفتار خوبی دارند و به قوانین و مقررات زندان احترام می گذارند و در فعالیت های مختلف فرهنگی ، آموزشی ، آموزشی و استخدامی شرکت می کنند از م institutionsسسات خیرخواهانه بهره مند می شوند.

ژیمیاری وی با اشاره به اقامه نماز عید در زندانها گفت: خوشبختانه نماز عید سعید در 6 بازداشتگاه در زندان کرج و 2 بازداشتگاه در زندان فردیس با مشارکت خوب زندانیان اقامه شد و بنده همچنین موفق شدم با مددجویان در نماز عید حضور داشته باشم “

وی با قدردانی از حمایت و همکاری مسئولان قضایی اعلام کرد: با نظر مساعد دادستان مرکز استان و سایر دادستان های تابعه و به مناسبت عید سعیدین “قربان و غدیر” برای 650 زندانی دارای مجوزهای ویژه عیدانه به آنها داده شده بود تا در جشن های این ایام در دهه ولایت و امامت و در کنار خانواده هایشان شرکت کنند.

دکمه بازگشت به بالا