عمومی

ابتلا به کرونا در زندان‌ها نداشتیم/هدفگذاری اشتغال۵۰درصدی محکومان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عبدالمجید کشوری در سخنانی با اشاره به سند تحول قضایی اظهار داشت: با حضور حجت الاسلام رئیسی در دادگستری برنامه های مکتوبی در دستور کار قرار گرفت که در آن مسیر دادگستری به سمت تهیه سند معتبر با بهره جیری او فراتر از نهاد بالقوه و کارشناس دادگستری و همچنین کارشناسان رفت.

بخش 6 سند تحول و اصلاح جنایی

وی با تأکید بر اینکه این سند تحول ، تدوین و ابلاغ شده است ، تصریح کرد: این سند اساساً مأموریت های دادگستری را مشخص می کند و به عنوان یک سند کارشناسی به انجام مأموریت سنگین دادگستری در همه زمینه ها کمک می کند.

مدیرکل زندانها و اقدامات امنیتی و تربیتی لرستان اظهار داشت: یکی از ویژگیهای بارز این سند مطرح شدن چالشها و برنامه است. پیش نویس شده حل این چالش ها ضروری است ، وی افزود: این سند مأموریت های مشخصی دارد که قسمت ششم آن اصلاح مجرمان و طرح زندان کشور است.

وی گفت: “تمرکز اصلی در زمینه اصلاحات کیفری تأکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و همچنین توانمندسازی زندانیان در زمینه اشتغال و آموزش است. در واقع هدف از این مأموریت بازگرداندن افتخار است.” مندانه زندانی در جامعه.

وی تأكید كرد كه من و همكارانم در اداره كل زندانهای استان سعی در ایجاد تغییراتی در زندانی كه به دلایلی در زندان قرار می گیرد با حفظ شأن و منزلت وی ایجاد كرده ایم كه با بازگشت به جامعه اصلاح شده است. افزود: همچنین برای حفظ شأن و منزلت زندانی ، ما ملزم هستیم محل سکونت زندانی محل مناسبی ، غذای وی غذایی با کیفیت و خدمات لازم در زمینه بهداشت و درمان باشد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات امنیتی و آموزشی لرستان که در یک مصاحبه تلویزیونی صحبت کرد ، با بیان اینکه سعی کرده ایم به تمام حقوق زندانیان در زندان ها احترام بگذاریم ، ادامه داد: “این اقدامات همچنین جنسیت ، سن و جرایم عملکرد را مورد بحث قرار می دهد. زندانیان “انجام شد.

توزیع 1100 بسته زندگی در میان خانواده های زندانیان

کشوری با اشاره به توجه به خانواده زندانیان همچنین اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی باید توجه ویژه ای به سند تحول قضایی شود. هی تو خانواده های زندانیان.

وی گفت: در همین راستا امسال هشت مرحله توزیع کمک هزینه زندگی در بین خانواده های زندانیان استان انجام شده است ام.

مدیرکل زندانها و اقدامات امنیتی و آموزشی لرستان با اشاره به اینکه حدود 500 میلیون دلار در قالب 200،000،000،000 کارت هدیه به خانواده های نیازمند زندانی توزیع شده است ، توضیح داد: در این راستا تقریباً 1800 خانواده زندانیان را تحت پوشش قرار داده است . ام.

یک کشور اظهار داشت که با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از 1100 بسته کمک هزینه زندگی را به خانواده زندانیان استان توزیع کردیم: همه این اقدامات به منظور رعایت شأن زندانیان و خانواده های آنها انجام می شود .

از ظرفیت گروههای مختلف بسیج استفاده کنید

وی در ادامه به استفاده از ظرفیت بسیج دستمزد اشاره کرد دانان، بسیج جامعه پزشکی ، بسیج روحانیون و … ارائه خدمات به زندانیان و خانواده های زندانیان در استان ، اظهار داشت: ما چهار انجمن در استان داریم که به خانواده زندانیان خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات امنیتی و آموزشی لرستان با تأکید بر اینکه این انجمن ها خیریه هستند و از بودجه عمومی دولت استفاده نمی کنند ، ادامه داد: ما فقط کار ساماندهی و توزیع کمک های مالی به این انجمن ها را انجام می دهیم.

کشوری گفت: امسال فعالیت این انجمن ها به دلیل اوضاع اقتصادی بیشتر به چشم آمد ، ما به بیش از دو هزار خانواده زندانی نیاز داریم که توسط خود آنها یا توسط مددکاران زندان و با کمک سازمان زندان ها شناسایی شده اند. و انجمن های حامی. “زندانیان از آن بهره مند می شوند رویا.

ما هیچ موردی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب در زندان ها نداشته ایم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث بیماری بیماری کرونا قلب و پایبندی به پروتکل های بهداشتی در زندان های لرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات خوبی که همکاران ما در زمینه بهداشت و درمان سازمان انجام دادند ، بنابراین هیچ موردی از این بیماری وجود ندارد ، او حتی در زندانیانی که در داخل زندان زندگی می کنند شک نداشت ام.

مدیرکل زندانها و اقدامات امنیتی و تربیتی لرستان تأکید کرد: این یکی از بزرگترین دستاوردهایی است که سازمان زندانها در سراسر کشور به ویژه در استان لرستان کسب کرده است.

کشوری با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان این اقدامات را در چند مرحله ارزیابی کرده است ، افزود: اخیراً هیاتی از دادستان کل کشور برای بازرسی از این نقطه به استان آمد و موفقیت سازمان زندان را متذکر شد. این احترام “

وی افزود: خوشبختانه وی هنوز اجازه این کار را نداده است. ام که ویروس کرونا وارد مجموعه اصلی زندانها می شود.

مدیرکل زندانها و اقدامات امنیتی و آموزشی لرستان با اشاره به کنترل زندانیان در بدو ورود به زندان و قرنطینه 14 روزه ، اظهار داشت: این کار باید در کلیه زندانهای استان انجام شود.

وی گفت: “ما نیز از قرنطینه 14 روزه راضی نیستیم.” ام و او 14 روز دوم قرنطینه اضافه کرد ام.

اجرای برنامه “تمرینات پرواز” در زندان ها

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمین امنیت و آموزش و پرورش لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه های متنوع برای پر کردن اوقات فراغت زندانیان در استان گفت: در همین راستا برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی ، استفاده از مهارت روحانیون در کارهای اصلاحی فعالیتهای فرهنگی شامل برپایی نماز جماعت ، استفاده از ظرفیت روانشناسان در داخل زندانها ، خواندن و یادگیری قرآن و … است.

کشوری گفت: به مناسبت های مختلف ، برنامه های مذهبی و فرهنگی ، اجرای برنامه “ورزش پرواز” به منظور شناسایی مهارت زندانیان در زمینه های مختلف ، اجرای برنامه قرآنی “صبح روشن” ، برنامه تمرینی عمومی صبحگاهی ، آموزش تخصصی ، عمومی و سایر اقدامات و برنامه های دیگر برای زندانیان استان در نظر گرفته شده است.

تلاش برای دستیابی به 50٪ اشتغال محکومان

وی با اشاره به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای زندانیان و ایجاد شغل برای آنها گفت: انداز در این راستا تلاش برای دستیابی به 50 درصد اشتغال محکومان است.

مدیرکل زندانها و اقدامات امنیتی و آموزشی لرستان با اشاره به اینکه این تعداد قبلاً 13٪ بود ، گفت: “پس از کشیدن این چشم انداز و با اقدامات و تعاملات خوبی که با سازمان فنی و حرفه ای داشت ام، تا کنون از چشم کل انداز 50٪ ، 37٪ در استان حاصل می شود.

کشوری افزود: این 37 درصد معادل ایجاد اشتغال برای هزار نفر در جامعه هدف ما است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال باید به 13 درصد باقیمانده برسیم ، گفت: با تلاش و اقداماتی که در دستور کار قرار دارد و با همکاری فنی و حرفه ای و سایر سازمان های مرتبط ، این چشم انداز ما موفق خواهیم شد

مدیرکل زندان ها و اقدامات امنیتی و آموزشی لرستان تأکید کرد: هدف اشتغال 50 درصدی قطعاً درآمدزایی است.

کشوری همچنین با بیان اینکه در بحث ارائه آموزش فنی و حرفه ای موظف هستیم این آموزش را به همه زندانیان به ویژه زندانیان با مجازات بیش از شش ماه ارائه دهیم اظهار داشت: در این راستا تاکنون با کمک فنی و حرفه ای ، حدود 2800 گواهینامه فنی و حرفه ای به جامعه هدف خود ام.

دکمه بازگشت به بالا