اجتماعی

تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا اول فروردین ١٤٠٠

مدیرکل بیمه و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران از تمدید اعتبار بروشور بیمه شدگان این سازمان تا اول آوریل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش باراناخبر و طبق اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ، دکتر داوود حاج قاسمعلی اظهار داشت: دفترچه بیمه گر سازمان بیمه سلامت ایران که تاریخ اعتبار آن از ابتدای سال به پایان رسیده است به مدت شش ماه تا اول آوریل تمدید شده تا کسانی که کارت سفید دارند. برای نوسازی نیازی به مراجعه به پیشخوان ها ندارند.

مدیرکل بیمه و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: به کلیه مسسات پزشکی اطلاع داده شده است که کلیه دفترچه های بیمه درمانی حتی برای دریافت خدمات غیر الکترونیکی تا زمان اعلام شده معتبر و قابل قبول هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دفترچه حدود 3 میلیون نفر در کشور به روز شده است ، گفت: با این اقدام تعداد بیمه شدگانی که به دفاتر پیشخوان مراجعه می کنند به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

حاج قاسمعلی ادامه داد: هر ماه حدود یک میلیون بروشور در پیشخوان ها چاپ می شود که به دلیل تمدید اعتبار سیستم افت کرده است.

سرانجام ، مدیرکل بیمه و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه گران سازمان بیمه سلامت می توانند با تماس با # ١٦٦٦ * کد ملی خود را وارد کرده و از تمدید اعتبار دفترچه خود اطمینان حاصل کنند. ، و موسسات پزشکی نیز می توانند همین کار را انجام دهند. بیمه شدگان سازمان را بپذیرید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا