اجتماعی

نادری: کنکور نظام قدیم یک سال دیگر تمدید شود

یکی از اعضای کمیته آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تهیه گزارشی از وضعیت پذیرفته شدگان کنکور نظام قدیم خبر داد و گفت: کنکور نظام قدیم باید برای یک سال دیگر تمدید شود.

به گزارش باراناخبر ، احمد نادری ، نماینده تهران در مقاله ای در صفحه توییتر خود نوشت: “من در حال تهیه گزارش نهایی از وضعیت پذیرفته شدگان در آزمون ورودی سیستم قدیمی و پس از بازگشت نمایندگان از مناطق هستم. “من آن را به کمیسیون ارائه می دهم.” من

“آمار دولت با آنچه ما داریم متفاوت است. طبق شواهد موجود ، این کنکور باید یک سال دیگر تمدید شود و من همان دستور کار را دنبال خواهم کرد.”

حدود یک ماه پیش ، کمیته آموزش و تحقیقات مجلس ، در جلسه ای با رئیس سازمان سنجش ، اعلام کرد که با تمدید آزمون قبولی سیستم قدیمی موافق نیست ؛ احمد حسین فلاحی ، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات ، در آن زمان با باراناخبر گفت: “سال آینده س questionsالات خاصی برای سیستم قدیمی تهیه می شود. ما از اجرای سند تحول اساسی آموزش و پرورش و ما مجبور خواهیم شد دوباره س questionsال کنیم. “

وی افزود: رئیس سازمان سنجش توضیح داد متقاضیان کنکور نظام قدیم 80 هزار نفر بودند که 60 هزار نفر مربوط به رشته علوم تجربی بودند. بنابراین ، از این کمیسیون خواسته شد که تمدید کنکور نظام قدیم را قبول نکند ، زیرا چندین سال به آنها فرصت داده شده است. “کمیسیون با این توضیح موافقت کرد که کنکور سیستم قدیمی تمدید نشده است و کسانی که متقاضی شرکت در کنکور هستند باید به روش دیگری عمل کنند ، به عنوان مثال برای شرکت در کنکور سیستم جدید.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا