حوادث

نقش موثر پلیس فتا در تأمین امنیت فضای مجازی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید خود از پلیس ناجا فتا اظهار داشت: “امروز نقش پلیس FATA در تولید امنیت در اینترنت نقشی بسیار حیاتی ، شجاعانه و مؤثر برای کاربران و اعضای جامعه است.” .

به گزارش باراناخبر ، سردار قاسم رضایی در حاشیه نظارت و بازدید پلیس فتا ناجا اظهار داشت: جرایم نمایش داده شده در اینترنت روز به روز افزوده می شود و امنیت را در اینترنت فراهم می کند ، باعث افزایش آگاهی و اطلاع کاربران از اینترنت در مورد خطرات ، مضرات و … می شود. این فضا و برخورد با مجرمان سایبری در اولویت پلیس و اجرای قانون FATA قرار دارد.

وی افزود: امروز نقش پلیس FATA در تولید امنیت سایبری نقش بسیار حیاتی ، شجاعی و مؤثر برای کاربران و اعضای جامعه دارد و خدا را شاکرم با همت همکاران شاغل در فضای تولید NAA و تبادل اطلاعات ، مراحل بسیار مهم و مؤثر در این زمینه برداشته شده است و باید احساس ناامنی و ترس در وجود مجرمان با تلاش و مشاهدات دقیق و بصورت شبانه روزی ایجاد شود ، ضمن نظارت و تولید امنیت فضای اینترنت.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: پلیس فتا باید از تمام توان خود در این جاده دشوار استفاده کند و من مطمئن هستم که این توانایی در این پلیس وجود دارد.

براساس وب سایت پلیس ، این مقام ارشد انتظامی با تأکید مجدد بر اهمیت آگاهی ، اطلاع رسانی و اقدامات پیشگیری اجتماعی ، با تأکید بر سهم این دو حوزه در کاهش جرایم سایبری تأکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا