اجتماعی

باید مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم

مجمع نمایندگان استان اصفهان طی پیامی شهادت شهید رنجبر را تسلیت گفت و تاکید کرد همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند و از نقض امنیت عمومی و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

به گزارش باراناخبر، متن پیام تسلیت نمایندگان استان اصفهان در پی شهادت افسر نیروی انتظامی علی اکبر رنجبر به شرح زیر است:

به نام خدا

شهادت مظلومانه سرهنگ پاسدار علی اکبر رنجبر را در مبارزه با راهزنان تبریک و تسلیت عرض می نماییم. این شواهد مصداق عینی ضرورت بازنگری قوانین و نحوه اجرای آن در برخورد با اراذل و اوباش نیروهای مختلف و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است. راهزنان با سلاح سرد و گرم و ارعاب هدفشان سلب آرامش و آسایش عزیزان بوده و قضائی خواهند شد. همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و از نقض امنیت عمومی و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

اینجانب یک بار دیگر این ضایعه تلخ را به فرماندهی و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی، خانواده و فرزندان گرامی این شهید سرافراز و مردم شریف استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی مسئلت دارم. آن شهید عزیز و برای صبر و پاداش برای بازماندگان. ما هاکا را مسئول موفقیت روزافزون نیروی پلیس می دانیم.

سرعت عمل پلیس در دستگیری قاتل سفاک این شهید را قدردانی کرده و برخورد سریع و قاطعانه با این اقدام منفور را ضروری می دانیم. »

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا