حوادث

فرمانده ناجا: ارتقای امنیت در گروی همکاری همه نهادها و ارگان‎ها با پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی با معرفی و انتصاب سردار “محمد قنبری” به عنوان رئیس پلیس آگاهی ناجا ، بر ضرورت پاسخگویی همه دستگاه های مربوطه برای کاهش سرقت در کشور تأکید کرد.

به گزارش باراناخبر ، سردار حسین اشتری رئیس پلیس آگاهی ناجا در حاشیه این مراسم ، پیشرفت روزافزون نیروی انتظامی را رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری ، خون شهدا و تلاش همه سبزها دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی بیش از 13000 شهید را برای وی تأمین کرده است اطمینان از نظم و امنیت در کشور. و 20 هزار جانباز به نظام و انقلاب پایبند هستند.

وی با اشاره به پیشرفت روزافزون پلیس آگاهی اظهار داشت: یکی از گروه هایی که در ساختار نیروی پلیس پیشرفت چشمگیری داشته است پلیس آگاهی است. این پلیس با استفاده از ظرفیت های موجود ، نیروهای متخصص ، کارآمد و البته استفاده از تجهیزات جدید توانسته است روند کشف جرم علمی را به طور دقیق و سریع دنبال کند و شاهد پیشرفت روزافزون این پلیس متخصص

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عزم راسخ پلیس برای دستیابی به اطلاعات تا پایان سال 1400 گفت: اطلاعات پلیس از برنامه های اولویت دار ما است و در این بین ما معتقدیم که پلیس آگاهی باید در صف مقدم باشد و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. “

وی بر لزوم تدوین برنامه های توسعه و ارتقا پلیس آگاهی پیرامون سه محور اساسی و اساسی تأکید کرد: نیروی کار آموزش دیده و متخصص ، تزریق تجهیزات جدید و به روز شده و استفاده از ظرفیت های سازمانی داخلی و خارجی برای پایگاه های داده را کامل و تلفیق کنید. هسته اصلی این برنامه ها شوید.

اشتری تأکید کرد: نیروی متخصص و کارآمد همراه با استفاده از تجهیزات تخصصی می تواند به روند پیشگیری از جرم و کشف علمی جرائم کمک کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: اگرچه نیروی انتظامی وظیفه تأمین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور را دارد ، اما بهبود امنیت منوط به همکاری همه نهادها و ارگان ها با این نیرو است.

فرمانده ناجا با اشاره به وظایف پلیس آگاهی ، مبارزه با سرقت را از اولویت های پلیس دانست و گفت: ایجاد اردوگاه ضد سرقت با هدف تشدید مبارزه با سرقت است. از طرف دیگر ، ما نباید از روند “مسئولیت پذیری” در کاهش پدیده غافل شویم. هنگامی که یک سرقت رخ می دهد ، باید مشخص شود که سازمان های دیگر چه نقشی در جلوگیری از سرقت داشته اند و کدام بخش در آن نقش دارد.

اشتری با تأکید بر اینکه نیروی پلیس وظیفه تأمین امنیت و ارتقا it آن در سطح جامعه را دارد و برای دستیابی به نقطه مطلوب در انجام مأموریت ها ، باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم ، گفت: تاکنون اقدامات ما در مأموریت ها موثر و مطلوب بوده اند ، که مناسب است. ” با تشکر از همکاران ما

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سردار محسن حسن خانی ، سردار محمد قنبری به عنوان رئیس پلیس آگاهی ناجا معرفی شد. سردار قنبری پیش از این فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا