اجتماعی

تشکیل ستاد ویژه روانشناختی بحران کرونا/ برخورد قانونی با روان‌شناس‌نماها

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در کشور و هشدار برای روانشناسنماهایی در فضای مجازی فعالیت آنها گفت: به دلیل عدم توجه کافی به ستاد ملی مقابله با تاج, با صدا و سیما., ایالات متحده و روانشناسنماهای مقدار از فرهنگ غربی است که برخی مطالب غیر علمی و مبتذل برای ترویج و بسیاری از راهنماییها و خدمات به مخاطبان هدف خود را به ارائه دهندگان خدمات. منجر به ایجاد اختلاف و بروز آسیب به خانواده ها است.

محمد حاتمی در مصاحبه با یاهو! با اشاره به افزایش فعالیت روانشناسنماها پس از شیوع ویروس کورونا گفت: سبک زندگی مردم به دنبال ویروس کرونا و قرنطینه از خانواده شرایطی را ایجاد کرده اند که مردم تحت عنوان روانشناس. مشاور و جامعهشناس در فضای مجازی فعالیت های زیادی در پیروزی و به مسائل روانی, خانواده, کودکان و سبک زندگی, مردم, مشاوره و انجام کارگاه های آموزشی و جلسات آموزشی برگزار شد. دولت این است که مردم هیچ صلاحیت علمی و اخلاقی توسط از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در کشور توزیع از نوع فعالیت های آنها را دریافت نمی کنند.

آن را تاکید می کند که هر نوع فعالیت, روانشناسی و مشاوره در فضای واقعی و مجازی نیاز به یک مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در کشور است. برای همه مردم در آن زندگی می کنند., وبینار ، Instagram., اعزام و دیگر ابزارهای مجازی فعالیت های غیر قانونی باعث می شود آنها را, آنها را. آنها هشدار داد که در صورت عدم اخذ مجوز از این سازمان برای مقابله با آنها از نظر قانونی است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در کشور ادامه سازمان از نظر وظیفه قانون برای مقابله با این افراد اقدامات را انجام دهد اما مشکلات وجود دارد; ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ، سیستم قضایی و نیروی انتظامی باید با ما همکاری کنند و صدا و سیما منتشر شده این سازمان از باراناخبر پخش اطلاعات دقیق به مردم آسیب دیده. اما به دلیل همان عدم توجه ستاد ملی مقابله با کرونا و صدا و سیما از مشکلات روانی و سلامت. ایالات متحده و روانشناسنماهای مقدار از فرهنگ غربی است که برخی مطالب غیر علمی و مبتذل برای ترویج و بسیاری از راهنماییها و خدمات به مخاطبان هدف خود را به ارائه دهندگان خدمات. منجر به ایجاد اختلاف و بروز حوادث در خانواده است.

با توجه به حاتمی بسیاری از مخاطبان روانشناس نمای در یک فضای مجازی افراد ۱۶ تا ۳۰ سال در … و تشنگی برای مطالب جدید آنها هستند. بیشتر از افراد دیگر از روانشناس نمای بیشتر آسیب دیده است.

در لحظه ای حیاتی در حال حاضر خارج از سیستم قضایی و سیستم مورد نیاز برای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در کشور به همکاری, چون با توجه به Hatami, وجود دارد برخی از روانشناسان نمای که نقض ساخته شد و دادستان دفتر ارائه خواهد شد., آنها را به صورت رایگان و بررسی دقیق استفاده کنید.

حاتمی در پاسخ به این سوال که دولت اوباما برای جلوگیری از روانشناسنماها در فضای مجازی و چه فعالیت های آن ؟ گفت: دولت اوباما نیز مناسب مکانیزمی برای برخورد با متخلفان در فضای مجازی ، فرآیندهای پلیس فتاست به سرب در نتیجه این خواهد بود. پس هر دستور العمل می تواند در معرض خطر است. دولت اوباما انجام داد و این عنصر محدودیتهای دولت اوباما است.

وی تاکید کرد که موضوع سلامت روان بسیار مهم است افزود: باید ستاد ملی برای مقابله با بحران تاج در نظرات سازمان و توجه به کنترل فضای مجازی کمک کند. به نظر می رسد که مشکلات روحی و روانی اندک است اما باید این مسئله برای اولین بار از سیستم بهداشت و درمان. موضوع سلامت روان است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در کشور اشاره کرد که برای پساکرونا باید از هم اکنون برنامه های مدون که اتفاق می افتد. اظهار داشت: در طول پساکرونا ميزان بروز اختلالات روانی شده اند و برای افزایش, پیشگیری از آن باید در نظر گرفته شود انجام می شود. تشکیل ستاد ویژه بحران روانی از تاج و تحت نظر ریاست جمهوری لازم است; غربالگری و تدوین شناسنامه سلامتروان برای شهروندان ایرانی نیز لازم است.

حاتمی معتقد است که به عنوان عصر تاج مداخلات اجتماعی و تغییر در سبک زندگی نشان داده اند که اثر بخشی این, در دوران پساکرونا پیشگیری و خدمات روانشناسی و مشاوره بیش از هر نوع از خدمات اهمیت پیدا کنید.

وی ادامه داد: من در نامه ای به رئیس جمهور پیشنهاد تشکیل یک کمیته ویژه از بحران روانی تاج من; امید, ستاد ویژه هر چه زودتر تشکیل شود ، نباید زمان را تغییر دهید. سازمان روانشناسی و تمام مهارت ها و توانایی های اعضای شما آماده هستند تا با کمک نهادها و سازمانها و غیره. در ایران. نام دولتی سازمان و جامعه برای مقابله با عوارض و آسیبهای روانی در طول پساکرونا برنامه ریزی است.

به گفته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در کشور است. لازم است سازمان نظام روانشناسی و مشاوره عضو ستاد ملی مقابله با تاج است چرا که این مشکل از استرس, اضطراب, افسردگی, وسواس, و غیره. محرومیت و PTSD ، سبک زندگی, چیزهایی, خانواده, کودکان و دیگر مسائل مربوط به سلامت روان کم اهمیتتر از مشکلات جسمانی اما با وجود مهم تر نیز هست.

بیان این موضوع در فضای مجازی بسیار مهم است تاکید کرد: باید اجتماعی ملی ایجاد شده است. از آنجا که کودکان ، نوجوانان ، جوانان و خانواده های ما در معرض خطر هستند. از تمام ارگان ها و سازمان های مسئول به ویژه ستاد ملی مقابله با کرونا ، در سیستم قضایی و پلیس و صدا و سیما ما می خواهیم به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره, جهت, مدیریت و برخورد با روانشناسنماها و سودجویان فضای مجازی به کمک ما می تواند به تنهایی نمی تواند آن را انجام دهد.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا