استان ها

بیش از ۱۷۰۰ کیلومتر از راه های مازندران پاکسازی و زیباسازی شد

به گزارش باراناخبر از مازندران، حسین جهانیان پس از اجرای طرح ضربتی پاکسازی و زیباسازی راه های مازندران از رضایت کاربران جاده ای از مقوله زیباسازی و پاکسازی راه های اصلی این استان خبر داد و افزود: با دستور ویژه. از فرماندار؛ با اجرای طرح پاکسازی راه ها (25 اسفند 1400 تا 13 فروردین 1401)، 1730 کیلومتر از راه های مازندران پاکسازی و آذین بندی شد.

وی افزود: حفاظت و پاکسازی جاده جزو وظایف عمومی است و می تواند نقش بسیار مهمی در ایمنی راه ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی داشته باشد.

جهانیان گفت: خوشبختانه بر اساس دستور و تاکید همیشگی استاندار مازندران برای اجرای طرح پاکسازی خیابان های نوروزی، اقدامات گسترده و مثبتی از سوی روسای این اداره کل و… انجام شده است. نمایندگی های مرتبط در مورد دکوراسیون. و نظافت خیابان».

مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: زیباسازی و پاکسازی معابر نیازمند فرهنگ سازی گسترده در جامعه است و همه مردم باید در قبال این مهم پاسخگو باشند.

جهانیان در ادامه به فرهنگ سازی عمومی برای نظافت و زیباسازی معابر برای ایجاد بستر مناسب در محورهای استان اشاره کرد و یادآور شد: مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی سالانه پذیرای هزاران گردشگر و مسافر است بنابراین نباید در یک جا قرار گیرد. چنین. استان شاهد بی نظمی و نگرانی در سطح محورها و اضلاع خود خواهد بود.

48

دکمه بازگشت به بالا