عمومی

اجرای ۳۵ هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در مازندران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سردار ضیاءالدین غمگین وی صبح سه شنبه در مراسم تجلیل از فعالان مازندرانی در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی با اشاره به خدمت رسانی به جهادگران در عرصه های مختلف گفت: خیر دنیا و آخرت در رسیدگی به محرومان است.

وی تاکید کرد که تاخیر در سبزی مازندران قابل مشاهده است وی افزود: یکی از وظایف ستاد مرکزی جهاد سازندگی کاهش مشکلات مردم و مناطق است.

وی ادامه داد: 4493 مسجد در مازندران و بیش از 3200 مسجد مهدیجه و تکایا و غیره وجود دارد. تا زمان که این استان به بیش از شش هزار مسجد در استان نیاز دارد.

سردار غمگین وی زیباسازی و مرمت، رسیدگی به سرمایش و گرمایش مساجد استان را ضروری ارزیابی کرد و گفت: در برخی مناطق استان از روستاهای کوهستانی. کج ما باید مسجد بسازیم.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 878 طرح محرومیت زدایی در استان مازندران اجرا شده است، گفت: همچنین 32 هزار و 660 طرح. شهری نیست در استان مازندران نیز انجام شد و برای اجرای طرح ها 688 میلیارد و 759 میلیون دلار اعتبار در نظر گرفته شد. در نظر گرفته شود گرفته می شود

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران از جمله مشکلات بیکاری، اعتیاد، طلاق، ناکارآمدی اقتصاد کشور در 25 سال گذشته، آب و خشکسالی را نام برد و گفت: بیشترین بیکاری مربوط می شود. به ککیلویه. . و بایر احمدبیشتر طلاق ها مربوط به خراسان بوده است و تهرانفارس، گیلان، مازندران و…

وی ادامه داد: گروه های جهادی بر آموزش برخی از مسائل آسیب رسان تمرکز دارند آقای الف. برای همکاری و رفع مشکلات پیش روی گروه های جهادی برنامه کم اهمیت انجام دادن.

دکمه بازگشت به بالا