ورزشی

پای لیورپول هم به پرونده بازی سایپا و پیکان باز شد

دو شب پیش ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تیم فوتبال پیکان به دلیل استفاده از شش تعویض در دیدار برابر سایپا ، 3 بر 0 بازنده است.

بر این اساس علی اصغر ، مدیر دهیاری ، رئیس پیکان که به عنوان یکی از متخلفان این موضوع باید در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند ، جلسه ای با منصور قنبرزاده ، دبیر کل فدراسیون برگزار و توضیحاتی را ارائه داد. .

این تصمیم شب گذشته به پیکان ابلاغ شد و تیم حقوقی این باشگاه قصد دارد از پرونده وی برای ارائه لایحه مستند و مستدل فردا به کمیته استیناف فدراسیون استفاده کند.

طبق اطلاعات دریافتی از باشگاه پیکان ، به زودی جلسه ای بین اعضای کمیته انضباطی و استیناف برای بررسی موضوع برگزار می شود.

همچنین ، باشگاه پیکان اخیراً سندی دریافت کرده است که در یکی از بازی های لیورپول ، یک بازیکن فاقد صلاحیت به زمین مسابقه رفت اما فقط همان بازیکن هزاران 200 هزار جریمه شد.

پیکان همچنین ادعا می کند که رای دیدار رم و اسپتس که توسط کمیته انضباطی برای رای تیم مقابل سایپا نقل شد مطابق با قوانین داخلی فوتبال ایتالیا و نه فیفا صادر شده است.

این باشگاه تهرانی ادعا می کند که کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ایتالیا مطابق با قوانین داخلی این کشور رأی 3-0 به نفع رم صادر کرده است که پس از مخالفت رم با این موضوع ، توسط فیفا رد شد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا