به دنبال تغییرات در ورزش دوچرخه سواری قزوین هستیم

به گزارش خبرگزاری باراناخبر از قزوین؛ «احمد خورگامی» رئیس هیات دوچرخه سواری استان قزوین  با اشاره به تغیرات صورت گرفته در اعضای کمیته های تخصص این هیات اظهارکرد: این تغییرات بر اساس بهره مندی بیشتر از تجارب قهرمانان این رشته و ظرفیت های موجود در استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه به دنبال تغییرات ملموس در ورزش دوچرخه سواری استان قزوین هستیم افزود: باید زمینه مناسب جهت ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در سطح شهر به عنوان یک ورزش همگانی و تقویت بخش قهرمانی این ورزش فراهم شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان قزوین خاطرنشان کرد: مسئولان کمیته ها براساس شایسته سالاری و به منظور تقویت هیات در سطح استان و کشور از میان ظرفیت های همین هیات انتخاب شده اند.

خورگامی اظهارکرد: با توجه به عملکرد مدیران شهرستان های این هیات تمامی مدیران شهرستان ها به غیر از مدیر شهرستان آوج در مسئولیت خود ابقا شده اند.

وی افزود: در ساختار جدید «رضا ساروخانی» از پیشکسوتان دوچرخه سواری استان به عنوان مشاور رئیس هیات انتخاب شده است.

خورگامی با بیان اینکه «میثم رضایی» از قهرمانان به نام این رشته به عنوان مسئول کمیته فنی دوچرخه سواری انتخاب شدند اظهارکرد: «اسدالله افتخاری» به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان آوج منصوب شد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان قزوین اضافه کرد: «حسن عابدینی» به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و« پارسا عابدیها» به عنوان مسئول کمیته فرهنگ سازی و همگانی انتخاب شدند.

خورگامی اظهارکرد: «مصطفی ساکتی قزوینی» به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان «حمیدرضا شالی پور» به عنوان مسئول کمیته مربیان و «عائده بغیری» به عنوان مسئول کمیته داوران می باشند.

وی همچنین از انتصاب «سعید عباسی» به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی خبرداد و افزود: «امیرحسین خلیلی» به عنوان  مسئول مسابقات اعزام و لیگ و«علیرضا مهدی پور» نیز به عنوان مسئول کمیته حقوقی و انضباطی فعالیت می کنند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان قزوین افزود: همچنین «مهدی قربانی» به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و اقتصادی و« یاسین فتح اله پور» به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات تعیین شد.

خورگامی در خاتمه خاطرنشان کرد:  تمام تلاش ما برای تقویت حضور قزوین در عرصه دوچرخه سواری کشور با قدرت و توانایی بیشتر است.

46

دکمه بازگشت به بالا