حوادث

اعلام حداقل امتیاز برای بهره‌مندی از امریه فناورانه/شرایط شرکت‌ها برای معرفی مشمولان

مسئول سیستم تخصصی وظایف مرکز شرکتها و موسسات دانش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هدف از اجرای طرح شرکتهای دانش بنیان را حفظ افراد کلیدی در این شرکتها عنوان کرد و گفت: 150 خدمت فن آوران توسط معاون وزیر علوم به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می شوند.

به گزارش باراناخبر ، بر اساس تفاهم نامه بین معاونت علمی و فناوری ستاد و ستاد کل نیروهای مسلح و پیروی از دستورالعمل های استفاده از خدمات جذب نیروها در شرکت های دانش بنیان ، بر اساس آن متقاضیان می توانند از تجهیزات استفاده کنند. و افسران (فرماندهی نظامی) در شرکتهای دانش بنیان.

بر این اساس ، تجهیزات سیستم تخصصی کار ویژه نخبگان فناوری به سه شکل “پروژه خدمات جایگزین در صنایع دفاعی و ملی” ، “پروژه خدمات جایگزین در شرکت دانش بنیان” و “مبتنی بر فرماندهی” دنبال می شود. دانش شرکت “

بنابراین ، ذینفعان این تسهیلات ، با معرفی مرکز شرکت ها و موسسات بر اساس دانش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، دوره خدمت سربازی شامل “دوره آموزش نظامی” و “انجام خدمت (فرماندهی نظامی) را به پایان رسانده اند. ) در شرکت دانش بنیان “و آنها کارت پایان خدمت دریافت می کنند.

هر یک از شرکت های درگیر ممکن است به ازای هر 6 میلیارد ریال فروش سالانه (طبق آخرین اظهارنامه مالیاتی) یا به ازای هر 10 کارمند تمام وقت در شرکت (طبق آخرین لیست بیمه شرکت) حداقل یک نفر داشته باشند. شرایط شیوه نامه را معرفی کنید. این سهمیه برای هر شرکت براساس دانش در سال و برای مدت یک سال (سال خورشیدی) حداکثر 3 نفر است و فقط برای همان سال قابل استفاده است ، سهمیه شرکت برای سالهای بعد به طور یکسان قابل استفاده است من

در این روش بر اساس حضور فرد در شرکت دانش بنیان ، نقاطی با عنوان “نقاط تکنولوژیکی” تعریف می شود که براساس ارزیابی ، متقاضیان باید حداقل 80 امتیاز از جدول فعالیت های فناوری در شرکت Me دریافت کنند.

نتایج نخبگان فناوری به شرح زیر است:

فعالیت فناوری کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد PHD شرح
فعالیت تمام وقت شرکت دانش بنیان حداکثر 130 امتیاز حداکثر 140 امتیاز حداکثر 150 امتیاز 7 امتیاز در ماه مالیات (طبق سوابق بیمه فردی)
عضو هیئت مدیره شرکت تا 100 حداقل 9 ماه و 4 امتیاز در ماه (در دوره مدیرعامل ، نتیجه عضویت هیئت مدیره برای شخص حساب نمی شود)
مدیرعامل شرکت دانش بنیان حداکثر تا 150 حداقل 9 نفر از ما و هر 6 ماه امتیاز (مدت زمان مدیریت افراد بر اساس آگهی روزنامه رسمی است)
عضو هیئت موسس شرکت دانش بنیان حداکثر 20 امتیاز اولین عضو شرکت شوید
شرکت دانش بنیان (محل کار) حداکثر 20 امتیاز به ازای هر 3 میلیارد ریال فروش 5 امتیاز
وضعیت تأیید شرکت دانش بنیان اگر فرد در حال حاضر در یکی از شرکت های دانش بنیان نوع یک فعال است ، 15 امتیاز کسب کند
وضعیت تاهل و فرزندان در صورت ازدواج متقاضی ، 5 امتیاز و 10 امتیاز برای هر فرزند

مهلت ارسال و تأیید اسناد برای هر ارسال در سال به شرح زیر است:

جزئیات مزایای نخبگان فناوری از فرمان مبتنی بر دانش

در گفت وگو با باراناخبر ، ایمان عیانی ، رئیس سیستم وظیفه تخصصی مرکز شرکت ها و مutionsسسات بر اساس دانش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، گفت که اجرای فرماندهی دانش براساس تکمیل تفاهم نامه بین ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و افزود: ، شرایطی فراهم شده است تا بتوانند دوره را تکمیل کنند. دفتر به عنوان “سفارشی” یا “انجام پروژه خدمات جایگزین در شرکت”.

وی با بیان اینکه این دو پروژه از سال 1397 برای نخبگان فناوری اجرا شده است ، گفت: با توجه به تعامل و همکاری ستاد کل نیروهای مسلح ، هر سال ظرفیت هایی در این زمینه شناسایی می شد ، بنابراین در 500 نفر توسط این افراد ملاقات کنید مردم با نیروهای مسلح

عیانی با بیان اینکه این تعداد در سال 1400 به 750 نفر افزایش یافته است ، خاطرنشان کرد: پروژه خدمات جایگزین نیز به 100 نفر واگذار شد و این تعداد به 150 نفر افزایش یافت و بر این اساس ما سالانه ظرفیت معرفی افراد واجد شرایط را داریم. در فرمان و ما یک پروژه خدمات جایگزین در شرکت داریم ، که در حال حاضر حدود 750 نفر برای سفارش و 150 نفر برای پروژه جایگزین است.

رئیس سیستم تخصصی وظایف مرکز شرکتها و موسسات دانش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به روند جذب افراد درگیر در این پروژه ها ، توضیح داد: افرادی که در حال حاضر در شرکتهای دانش بنیان مشغول به کار هستند و نحوه شخص کلیدی آن شرکت آنها شناخته شده اند که درخواست خود را برای این منظور در سیستم بنیاد ملی نخبگان به نام “سینا” به آدرس: (https://baranakhabar.ir//sina.bmn.ir) ثبت می کنند و ما این برنامه ها را بر اساس شرایط خاصی. ما می دهیم

آیانی افزود: در این مطالعات در اولین گام عملکرد و وضعیت شرکت های دانش بنیان مورد بررسی قرار می گیرد که آیا این شرکت توانایی جذب نیروی متخصص را دارد یا خیر. اگرچه این شرکتها در گذشته فرایند دانش بنیان را طی کرده اند ، اما وقتی شخصی درخواست خود را برای سفارش ارسال می کند ، ما در مورد شاخص هایی مانند محصولات دانش بنیان تولید شده ، سطح و رتبه شرکت ، سررسید آنها ، مالیات سالانه صحبت می کنیم. وضعیت ما آنها را ارزیابی می کنیم و همچنین عملکرد بیمه و ثبات شرکت ها را ارزیابی می کنیم.

نخبگان فناوری نتیجه فناوری

آیانی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر متقاضیان باید شرایطی را نیز داشته باشند که افراد در آن بر اساس آنها فهرست شوند. بنابراین ، بر اساس مدت زمان حضور متقاضی در شرکت دانش بنیان ، داشتن بیمه در شرکت و موقعیت شخص در شرکت ، به آنها امتیازاتی داده می شود که به آنها “امتیاز فناوری” می گویند.

به گفته وی ، در این ارزیابی ها ، مجموع امتیازات فرد اضافه می شود و در صورت دریافت حد نصاب امتیاز فرد ، فرد به عنوان پروژه سفارش یا خدمات جایگزین به ستاد کل نیروهای مسلح ارائه می شود.

رئیس سیستم وظیفه تخصصی مرکز شرکتها و موسسات دانش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هدف از این پروژه را حفظ افراد کلیدی در شرکتهای دانش بنیان دانست و تاکید کرد: متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر برای مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری.

آیانی ادامه داد: دانشجویانی که می خواهند از این پروژه بهره مند شوند ، باید در شرکت های دانش بنیان فعال باشند؛ از آنجا که ما نخبگان تکنولوژیکی افراد را هنگامی می شناسیم که علاوه بر داشتن طیف وسیعی از ویژگی های علمی ، مزایای تکنولوژیکی نیز دارند. مزیت تکنولوژیکی آنها زمانی به دست می آید که در شرکت های دانش بنیان فعالیت می کنند.

اقدامات لازم برای نخبگان فناوری

آیانی با اشاره به فرایند گذراندن فرمان دانش بنیان ، افزود: پس از اتمام دوره آموزشی (یک ماه آموزش و 23 ماه خدمت) ، فرد باید بصورت تمام وقت در شرکت دانش بنیان حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: پروژه خدمات جایگزین این است که وقتی به نخبگان یک فرد رسیدید و او را به عنوان نخبه به نیروهای مسلح معرفی کردید ، پروژه ای برای فرد تعریف می شود که یا باید در صنعت دفاعی کشور اجرا شود یا در داخل knowledge-company پروژه مطابق با محصولات شرکت به عنوان پروژه تعریف می شود.

رئیس سیستم تخصصی وظایف مرکز شرکتها و موسسات دانش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه شخص در برنامه خدمات جایگزین پروژه باید آن برنامه را ظرف 14 ماه اجرا کند ، خاطرنشان کرد: برای این گروه از افراد ، پروژه تعریف شده است ، مدیریت پروژه انجام می شود ، بنابراین داور به شخص اختصاص داده می شود و داوران یک گزارش ماهانه پیشرفت کار دریافت می کنند و تا زمانی که پروژه تعریف شده به نتیجه نهایی نرسد ، جلساتی با وی برگزار می کنند.

وی گفت: “این پروژه می تواند 14 تا 19 ماه طول بکشد.” تا یک میلیون و نیم. افرادی که خدمات را در طرح پروژه جایگزین می کنند دارای حداقل دستمزد در این زمینه هستند و ممکن است این شرکت بسته به فعالیت پروژه آنها حقوق و مزایای بیشتری به آنها پرداخت کند.

به گفته وی ، هر ماه حدود 50 نفر سالانه در قالب دستور و برای تهیه پروژه های خدمات جایگزین که بین 100 تا 150 نفر است به نیروهای مسلح معرفی می شوند.

آیانی افزود: افراد 3 ماه قبل از اعزام فرصت دارند تا از برنامه فرماندهی برای ارسال درخواست خود استفاده کنند و ما به آنها اطلاع می دهیم که در کدام ماه پس از علامت گذاری به محل کار اعزام می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا