اجتماعی

ورود شهروند به بازار سرمایه در بهار ۱۴۰۰

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تشریح اقدامات فروشگاه شهروند در چشم انداز سال 1400 ، از افتتاح 600 شعبه در سه سال خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، عبدالحمید امامی با تشریح چشم انداز توسعه مغازه های شهروندان گفت: “یکی از مهمترین مواد برای دستیابی به اهداف شهروندان توسعه استراتژیک مغازه ها است. شعب خود را توسعه دهید.

وی با اشاره به ورود شهروند به بازار سرمایه گفت: ماهیت این موضوع اقدامی مثبت است و مطمئناً دستاوردهای ارزنده ای برای شهروند به همراه خواهد داشت ، امیدواریم با پیگیری مدیران شهروندان ، تمهیداتی مانند شفافیت در صورت های مالی و تعیین تعیین وضعیت اموال به زودی انجام می شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ورود به بازار سرمایه منجر به اقدامات مثبتی در توسعه شهروندان می شود ، گفت: مغازه های شهروندان مانند بانک شهر که در سراسر کشور توسعه یافته است ، می تواند زمینه های لازم برای ورود به استان های دیگر را فراهم کند.

امامی با اشاره به نقش کلیدی نیروی انسانی در موفقیت سازمان ها ، افزود: منابع انسانی یکی از مهمترین شاخص های موفقیت یک گروه است ، بنابراین شهروند باید ساختار منابع انسانی را به عنوان یک اصل سازنده رصد کند تا بتواند رشد کند ، توانایی های او را افزایش دهد “. قراردادهای کاری شرکت را به سه شکل نیروهای رسمی ، قراردادی و قراردادی طبقه بندی کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بهره وری از تجربه مدیران گذشته و آموزش جوانان اشاره كرد و گفت: “همانطور كه ​​از مدیران جدید در سمتهای مختلف استفاده می كنیم ، باید بتوانیم ما از تجربیات مدیران گذشته در مجموعه بهره مند می شویم “. .

امامی همچنین بر لزوم وجود فروشگاه های بیشتر در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: “در عصر کنونی ، جهان به سمت زندگی دیجیتال پیش می رود و در چنین شرایطی که رقبا توجه خود را بیشتر به فروش آفلاین معطوف کرده اند ، ما باید قادر به رشد با بازار دیجیتال است. ” بیایید برویم و فروش مجازی را حتی بیشتر گسترش دهیم.

در ادامه جلسه وحید کریمی مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به برنامه توسعه فروشگاه شهروند افزود: توسعه فروشگاههای شهروند در سایر استانهای کشور با جدیت دنبال می شود و قول می دهیم که فروشگاههای شهروند از محصولات بیشتری برخوردار شوند سال آینده بیش از 600 شعبه “. فروشگاه های خود را در سراسر کشور اداره می کند.

وی افزود: طبق این برنامه ، چشم انداز شهروند این است که در مدت سه سال میزان فروش را دو برابر کرده و تعداد شعب آن را به 660 واحد برساند.
کریم به گسترش مغازه ها در استان تهران و سایر کلانشهرها اشاره کرد و گفت: رایزنی هایی با مقامات استان های البرز ، همدان و قزوین انجام شده است و تا ابتدای سال 1400 مغازه های شهروندان خدمات را در قالب به شهروندان ارائه می دهند “جدید و در سطح کلان”. آنجا

وحید کریمی مدیر عامل شرکت شهروند در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت ورود این شهروند به بازار سرمایه گفت: بر اساس وظیفه مدیریت شهر و تاکید شهردار تهران ، مقدمات آن آغاز شده است. لازم برای ورود شهروند به بازار سرمایه “.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته تخصصی با حضور اعضای هیئت مدیره به منظور پیگیری و اجرای اقدامات لازم برای ورود به بازار سرمایه انجام می شود. یک هدف نامه نیز تهیه و برای هیئت پذیرش ارسال شده است.

کریمی افزایش دارایی و سرمایه اولیه شرکت شهروند و سود پایدار را از دیگر اهداف و برنامه های انجام شده توسط شهروند دانست و در این زمینه گفت: شرکت شهروند با کمک و همکاری سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ، کا ساخته شده است که با تحقق آن مقدار دارایی و سرمایه اولیه شهروند را افزایش داده است.

وی درباره زمان پیش بینی شده برای ورود به بورس نیز توضیح داد: با ارزیابی مثبت کارشناسان و اقداماتی که به سرعت در حال پیگیری و اجرا است ، شهروند در بهار سال آینده وارد بازار سرمایه می شود ؛ این رویداد به عنوان یک افتخار بزرگ در سوابق مدیریت شهری ثبت خواهد شد و منبع خوبی برای نسل بعدی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند ، مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به عملکرد مثبت شهروند در عرضه کالاهای اساسی ، تأکید کرد: در روزهایی که کشور با مشکل عرضه کالا روبرو بود ، شهروند مسئولیت تأمین کالاها را بر عهده داشت. کالاها و کمک به تعادل در بازار خرده فروشی. وی حضور داشت و نه تنها هیچ کمبودی در این زمینه نداشتیم ، بلکه توانستیم اقلام لازم را با بالاترین تنوع در اختیار شهروندان قرار دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا