اجتماعی

برگزاری مراسمات ملی و مذهبی منوط بر چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا

فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر لزوم همکاری شهروندان برای عبور از تاج پنجم تاج و کمک به همه افراد جامعه در تأمین سلامت ، گفت: برگزاری مراسم های ملی و مذهبی منوط به تصویب ستاد ملی و استانی این شهرستان است تاج

مهدی حیدری در مصاحبه ای برای باراناخبر وی در تشریح روند مبارزه با ویروس کرونا در پنجمین برپایی در شهر دماوند ، گفت: “با توجه به مراسم کلیدی ملی و مذهبی ، ما در چارچوب قوانین و مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا عمل می کنیم و دستورالعمل های ابلاغیه ، و اگر دستورالعمل های مربوط به این ارتباط برقرار نمی شود ، ارزش آن را دارد که بنیان گذاران مراسم ما به سلامت مردم کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه روزانه بیش از هزار نفر در دماوند واکسینه می شوند ، افزود: مهمترین مسئله افزایش سرعت واکسیناسیون است که در شهرستان دماوند اتفاق افتاد و روزانه بیش از هزار نفر در این شهرستان واکسینه می شوند ” ما به دنبال افزایش فضای بیشتر برای افزایش سرعت واکسیناسیون و اطمینان از ایمنی افراد هستیم. در همین راستا ، دو سالن ورزشی در شهر رودهن و دماوند در نظر گرفته می شود تا با تجهیز شهروندان به شهرداری ها ، سریعتر تجهیزات را تجهیز کنند.

وی ادامه داد: برخی از نیازها توسط استان برای شهر ما تأمین نشده است که به نظر می رسد مربوط به کمبودهای کشور باشد اما نباید وقت را تلف کنیم زیرا سلامت مردم در بالاترین سطح است. بنابراین تجهیزات آزمایش کرونا و سایر تجهیزات باید از شبکه بهداشت تبلیغ و خریداری شود و بودجه آنها توسط شهرداری تأمین می شود.

وی تأکید کرد: قله های قبلی را با همکاری همه دستگاه ها و کمک مردم شریف شهرستان دماوند پشت سر گذاشتیم. اما ما همیشه به کمک مردم و مردم شهرستان دماوند با فرهنگ غنی احتیاج داریم ، چرا که در گذشته آنها برای پیروی از پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن تاج پنجم یاور ما خواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا