اجتماعی

ورود کارمندان به ادارات منوط به تزریق دو دز واکسن کرونا یا داشتن PCR منفی

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ورود کارکنان به ادارات را مشروط به تزریق دو دوز واکسن کرونا یا منفی بودن نتیجه آزمایش PCR دانست.

به گزارش باراناخبر، محسن نایبی در پایان جلسه ستاد ولی عهد استان تهران در خصوص غیبت استاندار تهران و علیرضا زالی فرمانده عملیات ستاد فرماندهی کل قوا گفت: استاندار تهران در جلسه استانداران در وزارت داخلی و دکتر. زالی هم جلسه ای داشت بیرون از مجموعه بودند به همین دلیل نتوانستند در جلسه شرکت کنند.

وی افزود: در جلسه امروز دوشنبه گزارش های خوبی ارائه شد و موضوع کنترل مبادی ورودی و مرزها مورد بحث و بررسی قرار گرفت ضمن اینکه در خصوص بازدید از فرودگاه امام خمینی(ره) چند موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر فردی که وارد کشور می شود باید از عدم ابتلا به ویروس کرونا مطمئن شود. سامانه امید از روز یکشنبه در سراسر کشور راه اندازی شده است و امیدواریم بتواند نقش موثری در کنترل این بیماری داشته باشد.

این نماینده مجلس افزود: موضوع کنترل ورود مسافران به کشور از دو بخش تشکیل شده است. اول، ایرانیانی که از خارج باز می گردند و ممکن است دو دوز واکسن را در خانه دریافت کرده باشند. قسمت دوم ورود خارجی ها به کشور است که در این راستا ایرلاین ها موظفند در هنگام دریافت بلیت این دسته از مسافران و یا گرفتن نتیجه منفی آزمایش PCR از آنها، تزریق دو دوز واکسن را کنترل کنند.

معاون امور امنیتی و انتظامی استاندار تهران تاکید کرد: در مرحله اول اجرای سامانه امید، ورود کارکنان به ادارات به گونه ای در نظر گرفته شده است که یا سامانه تزریق واکسن دو دوز آنها باید ثبت شود یا حضور داشته باشد. تست PCR منفی بدون شک بر اساس اطلاعیه ارسال شده به کلیه دستگاه ها، همه موظفند پیگیری گام به گام طرح سامانه امید را در دستور کار خود قرار دهند. بدون شک این گام مهمی خواهد بود که به بازگشت به حالت عادی کمک می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا