اجتماعی

برگزاری حضوری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی مطلقاً ممنوع

رئیس کمیته ایمنی ، اجتماعی و انضباطی ستاد مدیریت ملی کورنا در بیانیه ای به استانداران و رهبران ستاد مدیریت بیماری های استان مرکزی اعلام کرد: کاهش شیوع و بروز بیماری عروق کرونا ویروس ممنوع است.

به گزارش باراناخبر ، حسین ذوالفقاری ، معاون وزیر امنیت و انضباط انضباطی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی ، اجتماعی و انضباطی ستاد مدیریت ملی کرونا ، در بیانیه ای به استانداران و روسای ستاد مرکزی مدیریت بیماری های کرونا گفت: برای به دلیل عود بیماری کووید 19 در کشور. تصویب بیست و ششمین جلسه کمیته امنیت ، امور اجتماعی و انضباط ، که در تاریخ 16 ژوئیه برگزار شد و با تأیید وزیر کشور به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری در کشور و حفظ سلامت شهروندان ، کنفرانس ، سمینار و نشست چهره به چهره این مکان تا زمانی که شیوع و بیماری ها کاهش یابد بسته می شود.

ذوالفقاری در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: در صورت لزوم ، همایش ها و سمینارها با استفاده از امکانات الکترونیکی و در قالب کنفرانس های ویدئویی برگزار می شود.

طبق اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ رئیس کمیته ایمنی ، اجتماعی و انضباطی مدیریت بیماری های کورونا همچنین خطاب به فرمانداران و روسای ستاد مدیریت بیماری های استانی کرونا خطاب کرد و از آنها خواست که نسبت به اقدام و ارتباط با فرمان به فرمانداران اقدام کنند. استانی و فرعی به گونه ای که طبق معمول اقدامات لازم را انجام دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا