اجتماعی

فعالیت حضوری مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین/ بازگشت ساعت کاری ادارات

در جلسه ستاد ملی بیماری‌های کرونا مصوب شد از 14 فروردین ماه سال 1390 کلیه مدارس و دانشگاه‌های کشور حضوری فعالیت کنند و ساعات کاری ادارات به قبل از شروع کرونا برگردانده شود.

به گزارش باراناخبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سجید ابراهیم رئیسی در اولین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در سال 1401 با تشکر از مردم و زحمات کادر پزشکی و همه کسانی که در کاهش شیوع این بیماری نقش داشتند. وی خاطرنشان کرد: با وجود روند کاهشی بیماری‌های عروق بیماری کرونا قلب و مرگ و میر در کشور، باید نکات بهداشتی را با دقت رعایت کرد و از عادی‌سازی عروق بیماری کرونا در جامعه پرهیز کرد.

رئیس جمهور با اشاره به افزایش 50 درصدی سفرهای نوروزی افزود: سفرهای متعدد مردم نشانه نشاط و امنیت اجتماعی است اما همه باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند تا شاهد شیوع کرونا نباشیم. دوباره در آینده».

وی بیان کرد: بر اساس گزارش ارائه شده در ستاد ملی کرونا، تاکنون حدود 150 میلیون دوز واکسن به کشور تزریق شده است که کار بزرگی است، اما دریافت نوبت سوم واکسن همچنان نیاز به تاکید دارد. “

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور موثر اورژانس و پلیس راه در کاهش تلفات رانندگی گفت: با جرایم تصادفی رانندگی باید قاطعانه برخورد شود و پلیس نباید از این گونه تخلفات غفلت کند زیرا این تخلفات را به خطر می اندازد. زندگی مسافران

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی در استان های مختلف کشور، گفت: مسئولان و دولت ها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا تلاش مضاعف در ایام نوروز برای مردم مشکلی ایجاد نکند و کمبودهایی از جمله روان رنجوری ایجاد نکند. اسکان مسافران بلافاصله جبران خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا