اجتماعی

استفاده از داروها برای جلوگیری از بیماری عروق بیماری کرونا قلب ممنوع است

یک متخصص بیماری ریه همچنین به عوارض جانبی بیماری Quaid 19 در ریه ها اشاره کرد و همچنین نسبت به استفاده خودسرانه از برخی داروهای خاص برای جلوگیری از بیماری عروق بیماری کرونا قلب هشدار داد و گفت: استفاده خودسرانه از داروها برای درمان پیشگیری از بیماری ، تأیید شده است. نه ، زیرا فرد در صورت مصرف دارو می تواند عوارض جانبی داشته باشد.

دکتر ساسان توانا در گفتگو با باراناخبر ، وی با اشاره به اینکه در گذشته در Corona ایراداتی وجود داشته است ، اظهار داشت: اکنون ویروس جدید به عنوان كروناویروس جدید یا كاو 19 شناخته شده است. یکی از عوارض این بیماری باعث مشکلات دستگاه تنفسی فوقانی می شود. در 80٪ موارد بیماری بسیار خفیف گزارش شده است ، اما 20٪ موارد منجر به بستری در بیمارستان می شوند ، 15٪ موارد جدی و 5٪ در بیمارستان هستند. بسیار مهم خواهد بود

وی گفت: سرفه خشک ، گلو درد ، تب ، درد در بدن ، تغییر در حس بو و در بعضی موارد علائم دستگاه گوارش و علائم پوستی این بیماری است ، اما اینها مهم هستند و می توانند منجر به علائم شوند. موارد جدی و مهم این بیماری علائم درگیری شدید بافت ریه است ، یا ممکن است بیمار دچار ذات الریه شود و به دلیل واکنش ریه ، پریشانی تنفسی را تجربه کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: پس از وقوع سندرم درد نخاع ، برخی پروتئین های التهابی و مایع حاوی پروتئین ها وارد کیسه های هوا شده و کیسه های هوا را پر می کنند. این واکنش التهابی شدید از ریه ها می تواند باعث شود اکسیژن وارد کیسه های هوا نشود و منجر به کاهش اکسیژن رسانی در خون شود.

وی تصریح کرد: سیستم ایمنی مصرف کنندگان دخانیات و افرادی که در معرض استعمال دخانیات هستند به خوبی جواب نمی دهند: “حتی اگر شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب وجود نداشته باشد ، سلول های التهابی در بافت ریه وجود دارد.” و این افراد مستعد ابتلا به بسیاری از عفونت ها هستند که در صورت داشتن تاج باعث عوارض و علائم بیشتری نسبت به سایرین می شود.

توانا تأکید کرد: در 80 درصد موارد ، بیمار مبتلا به کورو ویروس بدون علامت است و نیازی به بستری در بیمارستان ندارد ، اما می تواند بیمارانی را که از مشکلات تنفسی بالا رنج می برند بهبود یابد و شرایط بحرانی تری را تجربه کند. اثرات این بیماری هنوز تشدید می شود ، اما این درصد کمی است ، زیرا این بیماری هنوز جدید است و اطلاعات و تجربیات در مورد آن هنوز کامل نیست.

وی اضافه کرد: احتمال ابتلا به بیماری کورو ویروس امکان پذیر نخواهد بود ، به شرط آنکه در نقاط شایع مانند شستن دستها ، عدم تماس با بدن فرد آلوده ، رعایت بهداشت شخصی ، حفظ شود. و غیره ” اما اگر ویروس وارد بدن شود ، اوضاع تغییر خواهد کرد.

این متخصص بیماری ریه گفت: در حال حاضر و به دنبال شیوع تاجی ویروس ، سوالات و نگرانی هایی درباره مصرف ویتامین ها برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری مطرح شده است. وی گفت: از آنجا که کمبود ویتامین D می تواند منجر به سیستم ایمنی بهتر شود. کسانی که از کمبود این ویتامین در بدن خود آگاه هستند ، باید آن را با نظر پزشک به حد مطلوب برسانند.

وی در مورد عوارض مصرف دارو و اسپری های تنفسی برای جلوگیری از Q9 گفت: متاسفانه یکی از مشکلات فعلی این است که برخی از افراد به طور تصادفی از داروهای مانند هیدروکسی کلروکین استفاده می کنند تا از Quaid 19 جلوگیری کنند. . لازم به ذکر است که برای همه بیماران مبتلا به بیماری قلبی یک نوع خاص دارو تجویز نشده است و هر بیمار بسته به شرایط دیگر خود تحت درمان قرار می گیرد. به همین دلیل استفاده از دارو برای جلوگیری از عفونت خودسرانه است و مورد تأیید و تأیید نیست زیرا ممکن است فرد از عوارض جانبی استفاده از دارو رنج ببرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا