اجتماعی

برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری در سالگرد شهادت قاسم سلیمانی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به تشریح گروه برنامه های فرهنگی این سازمان به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان «سردار دلهاها» پرداخت.

به گزارش باراناخبر، سید علیرضا فاطمیان پور برنامه های فرهنگی این سازمان را به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان «سردار دلها» عنوان کرد و گفت: قهرمان کشوری به صورت مجازی و شخصی برگزار می شود.

فاطمیان پور در تشریح این تولیدات موسیقایی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ارکستر سمفونیک سرباز توسط ارکستر سمفونیک امروز 8 آذر 1400 در تالار وحدت اجرا می شود که ملودی این اثر است. توسط آرمان مهربان برای گروه کر مرکز موسیقی صدا و سیما سروده شده و شعر آن را علی محمد مودب شاعر معاصر انقلابی سروده است و دو قطعه موسیقی «مراکه» و «میداندرها» با مشارکت در فضای مجازی تولید و منتشر شده است. از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، وی گفت: ویژه برنامه جایزه هنری «سردار دلها» همزمان با دوسالانه شهادت سردار دهلاها حاج قاسم سلیمانی سه شنبه 14 دی ماه برگزار می شود. ، 1388 در فرهنگسرای ارسباران. در این برنامه طی مراسمی از هنرمندان و صاحبان آثار مهم و تاثیرگذار با موضوع حاج قاسم سلیمانی معرفی و با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا