فرهنگ و هنر

برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)

برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا پرچم فاطمیون را با حفظ دستورالعمل های بهداشت همچنان الهام بخش و بلند نگه داریم.

به گزارش باراناخبر ، به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه جمعه ورامین در برنامه سلام سردار گفت: “با توجه به شرایط جدید در فضای رسانه ای و اطلاعاتی ، ما نیز باید در این زمینه تغییراتی ایجاد کنیم ، اما این به معنای کنار گذاشتن روشهای تبلیغات به طور کامل نیست ، زیرا برخی از روشهای سنتی اطلاع رسانی از مدرسه ما ناشی می شود و روش دیگری نمی تواند جایگزینش کن.
وی ادامه داد: ما باید بپذیریم که ابزارهای م effectiveثر در زمینه تبلیغات ، ابزارهای بی شماری هستند ، به ویژه با ظهور فضای مجازی و روش های جدید در زمینه تبلیغات برای انجام کارها.
محمودی اظهار داشت: همه دستگاه ها و دستگاه های ذیربط که وظیفه تبلیغات را بر عهده دارند باید در این زمینه با هم همکاری کنند و با استفاده از ابزارهای جدید اثربخشی خود را افزایش دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: پیش بینی های مربوط به برگزاری سالگرد شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به دلیل شرایط ویروس کرونا انجام شد و ما تمام تلاش خود را برای ساخت پرچم فاطمیون به کار گرفته ایم. الهام بخش و نشاط آور است. در شهرهایی که تجمع امکان پذیر نیست ، کاروان های اتومبیل برپا می کنند که این یک روش جایگزین است که می توان بر این اساس انجام داد. در حال انجام است و معابد خانه ها و خانواده ها محبوب شده اند.
امام جمعه ورامین اظهار داشت: مسابقات نیز در رابطه با زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) برگزار می شود تا با زندگی حضرت فاطمه (س) آشنا شویم و از آن نزدیک شویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا