فرهنگ و هنر

حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان بین‌المللی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان بین المللی علاوه بر اینکه یک شخصیت نظامی و استراتژیک بود ، به مسائل فرهنگی و هنری توجه ویژه داشت و یکی از برنامه های او در طول روز مسائل فرهنگی بود.

به گزارش باراناخبر ، سرهنگ غلامرضا کریمی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس در استان با بسیج و کمیته های تخصصی با اشاره به روی کار آمدن سرتیپ دوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، غلامعلی ابوحمزه ، گفت: الله و فارغ التحصیلان مکتب امام حسین (ع).

وی افزود: اخلاص ، سخت کوشی ، سخت کوشی ، غیرت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و درگیری شبانه روز از ویژگی های بارز سردار ابوحمزه بود و وی به دلیل سختی ها و جراحات وارده ، شهید زنده محسوب می شد. از حمایت مقدس. ” از طرف کارکنان بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس ، تأسیس این جانباز با شکوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت می گویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: آنها به عنوان یک قهرمان بین المللی علاوه بر اینکه یک شخصیت نظامی و استراتژیک بودند ، به مسائل خاص فرهنگی و هنری و یکی از برنامه های او. در طول روز مسائل فرهنگی وجود داشت.

وی افزود: از زمان شهادت این قهرمان بزرگ اقدامات ارزنده ای انجام شده است که مهمترین آنها تأسیس بنیاد شهید سلیمانی است و امروز که این بنیاد وظیفه تبیین و تقویت مکتب شهید سلیمانی را بر عهده دارد ، همیشه بر محبوبیت برنامه های یادبود شهید سلیمانی تأکید می کند “.

کریمی افزود: همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی بر شخصیت محبوب شهید سلیمانی تأکید کردند و ما در اینجا یک مأموریت مهم داریم و آن محبوب ساختن برنامه های شهید سلیمانی است ، زیرا اگر برنامه ها پرطرفدار باشد قطعاً محبوب است. پایدارتر و موثرتر خواهد بود. ” سالگرد شهادت سردار سلیمانی ستاد بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس برنامه های خود را به مدت 10 روز با محتوای شهید سلیمانی برنامه ریزی کرده است. امیدواریم بخشی از زندگی و مکتب شهید سلیمانی را به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم.

مدیرکل حفظ و نشر ارزشهای حفاظت مقدس استان مرکزی گفت: “به دلیل شیوع ویروس کرونا ، ممکن است محدودیت هایی در برنامه های حضوری وجود داشته باشد ، اما برخی از مناطق اصلی از جمله فضای شهری ، رسانه ملی ، دفاتر ، کارخانه ها و مراکز ، فضای رسانه ای و فضای مجازی در اختیار ماست که برنامه های محتوایی را برای این فضاها در نظر بگیریم.

وی گفت: بزرگترین کارزار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای شهید سلیمانی شعار اصلی “مرد میدان” است که برنامه هایی برای چهلمین سال دفاع مقدس استان را در قالب “مردم” برنامه ریزی می کند “و” ما قوی هستیم “خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با تأکید بر اینکه ستاد یادبود دفاع مقدس استان مرکزی با توجه به مأموریت های خود جلسات تخصصی بزرگداشت شهید سلیمان را با حضور مقامات ، نخبگان و اقشار مختلف مردم. وی طی یک تماس عمومی برنامه های پیش بینی شده را از همه مردم و علاقه مندان به شهید دریافت کرد. آنچه امروز در استان باید برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد ، هم افزایی و تعامل همه دستگاه ها و نهادها در اجرای برنامه ها است. هم افزایی ، شاهد اجرای بهتر برنامه ها و ایجاد وحدت رویه در این زمینه خواهیم بود.

کریم با اشاره به روز پرستار گفت: امروز با توجه به ولادت با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار ، جا دارد که به همه فعالان بهداشتی و مرتبط با سلامت که با پشتکار خدمت می کنند تبریک بگویم معالجه و الگوبرداری از حضرت زینب (سلام الله علیها) در خط مقدم خدمت به مردم است و جامعه باید از همه جنبه ها اعم از عفاف ، حجاب ، صبر و رسوخ از این بانوی بزرگ الگوبرداری کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: طی 10 ماه گذشته ، مدافعان بهداشت نشان داده اند که مایلند تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت مردم و هموطنان آنها ، و امروز پرسنل پزشکی نقش موثری در امنیت بهداشت دارند. آنها درجا بازی می کنند و از تلاش های خستگی ناپذیرشان کاملاً قدردانی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا