عمومی

بررسی ظرفیت‌های «پارسیلون»در مجمع تشخیص مصلحت نظام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان ها: هیأتی از شورای واجد شرایط بودن برای بررسی ظرفیت نیروگاه “پارسیلونخرم آباد و بازگشت این کارخانه به یک منطقه اقتصادی جداگانه به لرستان سفر کرد.

مهرداد ویسکرمی ، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در هنگام بازدید از کارخانه “پارسیلونخرم آباد اعلام کرد: «پارسیلونخرم آباد نماد صنعت در استان لرستان بوده است.

«پارسیلونآیا به یک منطقه اقتصادی جداگانه تبدیل خواهد شد؟

وی تأکید کرد که “پارسیلونوی گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده از طریق شورای سهولت ، کار در رابطه با این گیاه پیشرفت کرده است.

نماینده مردم خرم آباد و چنی وی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: “امیدواریم با پیگیری های انجام شده”پارسیلونباید خرم آباد تبدیل شود و به یک منطقه اقتصادی جداگانه تبدیل شود.

4000 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد

ویسکرمی تأکید کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای انطباق ، تبدیل این صنعت به یک منطقه اقتصادی جداگانه به قانون تبدیل می شود و هیچ کس نمی تواند آن را نقض کند.

وی گفت: “با اعمال وضع معافیت های مالیاتی و همچنین توزیع تسهیلات ، قطعاً بخش خصوصی انگیزه زیادی برای اقدام در منطقه خواهد داشت.”

نماینده مردم خرم آباد و Çgni وی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: “تغییر شکل”پارسیلونخرم آباد ، یک منطقه اقتصادی جداگانه ، می تواند 4000 فرصت شغلی در استان ایجاد کند.

توسط “پارسیلونما از خود دفاع می کنیم تا به یک منطقه اقتصادی جداگانه تبدیل شویم

هاشم بیگی ، نماینده کمیسیون اقتصادی شورای ارزیابی انطباق نیز در این باره اظهار داشت: “طبق مطالعات انجام شده ، به این نتیجه رسیده ایم که”پارسیلونخرم آباد ظرفیت تبدیل شدن به یک منطقه اقتصادی جداگانه را دارد.

وی گفت: در این زمینه دفاع خود را انجام خواهیم داد.

نماینده کمیسیون اقتصادی شورای واجد شرایط بودن ، با اشاره به اینکه بقیه اقدامات در جلسه رأی دادن جیری وی در شورای سنجش مناسبات بررسی خواهد شد ، وی افزود: به احتمال زیاد این جلسه برای تعیین تکلیف در ماه فوریه و یک تا دو ماه قبل از پایان سال برگزار می شود.پارسیلون” برگزار خواهد شد.

هاشم بیگی تأکید کرد که “پارسیلونوی ادامه داد: “این یک برند در کشور است.” «پارسیلوناین برای مردم لرستان نوستالژی است و هیچ چیز غم انگیزتر از دیدن وضعیت کارخانه به این شکل نیست.

دکمه بازگشت به بالا