حوادث

برخورد با فروش موادمحترقه از سوی واحدهای صنفی

معاون نظارت بر ایمنی عمومی تهران بزرگ از برخورد با اتحادیه هایی که مواد محترقه را خریداری و می فروشند خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی در مصاحبه ای برای باراناخبر وی در خصوص نظارت پلیس بر کشورها و اصناف تهیه کننده مواد محترقه گفت: پلیس کشورها هر ساله در آستانه چهارشنبه سوری جلساتی را با اصناف و اتحادیه ها برگزار می کند و توصیه ها و هشدارهای لازم را به آنها ارائه می دهد. علاوه بر این ، تیم های گشت و افسران پلیس با گشت زنی و رسیدگی به شکایات و گزارش ها با تخلفات برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های پلیس در سال 1999 از چند روز قبل از آغاز اسفند ماه آغاز شده بود ، افزود: در همین راستا جلسات متعددی برگزار شد و ما به اتاق اصناف ، اتحادیه های صنفی و اصناف اطلاع دادیم که فروش مواد محترقه غیرقانونی و مانند آن غیرقانونی است.

معاون نظارت بر سایت های ایمنی عمومی تهران بزرگ همچنین در مورد اتحادیه های فروش مواد محترقه گفت: جلساتی با این واحدهای تجاری تشکیل شد و اعلام شد که باید از فروش این مواد به افراد غیر اجتناب کنند. در صورت اطلاع پلیس از اینكه خریداران چنین اقلامی شناخته شده و فروش آنها به افراد ناشناس است ، با چنین مواردی نیز برخورد می شود.

مرادی با بیان اینکه امسال موضوع چهارشنبه سوری را زودتر و با جدیت بیشتری مورد توجه قرار داده ایم ، گفت: علاوه بر هشدارها ، افشاگری های مهمی نیز داشتیم و برخی از مکان هایی که سعی در نگهداری این موارد داشتند شناسایی و پلمپ شدند.

سرپرست معاون نظارت بر اماکن امنیت عمومی تهران بزرگ سرانجام از شهروندان خواست با تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، موارد مشکوک را گزارش دهند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا