حوادث

دستگیری عوامل سرقت و فروش موتورسیکلت های سرقتی در فضای مجازی

معاون پلیس اجتماعی فتا ناجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقانی که سعی در سرقت موتورسیکلت و فروش آنها از طریق وب سایت داشتند ، خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، سرهنگ رامین پاشایی وی گفت: افرادی که اقدام به سرقت موتورسیکلت در استان مازندران و حمل و فروش وسایل سرقتی در استان خراسان رضوی از طرق مختلف کردند ، توسط پلیس فتا گرفتار شدند.

وی افزود: این افراد سودجو و کلاهبردار در برخی استانها به ویژه مازندران موتورسیکلت را سرقت کرده و سپس آنها را به استان دیگری یعنی خراسان رضوی منتقل کردند.

پاشایی ادامه داد: اقدام دیگر این کلاهبرداران درج تبلیغات در سایت های واسطه ای مانند دیوار بود که از کلاهبرداری مانند ودیعه گرفتن از خریدار یا ساختن اسناد جعلی برای فروش موتورسیکلت استفاده می کردند که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. و FATA

وی افزود: این افراد که یک گروه سه نفره بودند ، موتورسیکلت های مسروقه را از استان مازندران به استان خراسان رضوی به صورت نامه حمل می کردند و آنها را در این استان جمع می کردند و می فروختند که همه این موارد در عمل فنی مشخص شد. عملیات پلیس FATA “. و آنها به دام افتادند.

پاشایی اظهار داشت: هموطنان هنگام خرید اقلامی مانند اتومبیل و موتورسیکلت از سایت های کارگزاری قبل از واریز وجه از صحت کالا اطمینان حاصل کرده و از مطابقت با مدارک با مشخصات خودرو از جمله شماره پلاک و موتور حک شده بر روی آن. و تا زمانی که اصالت کالای مورد نظر را تأیید نکنند و توسط یک متخصص تأیید نشوند ، از پرداخت هرگونه پول نقد خودداری کنید.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: دارندگان سایت های رابط باید به طور دوره ای از روش های جدید و ابتکاری برای پیکربندی سایت های خود استفاده کنند تا وقوع چنین جرائمی و حوادثی را به حداقل برسانند ، به طوری که ذینفعان نمی توانند در هیچ یک از موارد مسیر. تبلیغات را در این سایتها ارسال کنید.

به گزارش سایت خبری پلیس پاشایی ، وی در پایان اظهار داشت: در صورت مشاهده موارد مشکوک از هموطنان می توانند از طریق مراجع قانونی یا وب سایت پلیس FATA به نشانی cyberpolice.ir به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا