عمومی

واحدهای صنفی فرصت دارند تا پنجشنبه پنجشنبه نیمه شب ثبت نام کنند

محسن فرهادی در برنامه اصلی امشب شبکه خابر با اشاره به ثبت 1.3 میلیون واحد صنفی و صنعتی در سیستم ، اظهار داشت: دارندگان پمپ بنزین (پمپ بنزین و پمپ بنزین) و سالن ها و راهروها کمترین ثبت را در سیستم دارند. داشت

قائم مقام مرکز بهداشت محیط و کار حرفه ای وزارت بهداشت با بیان اینکه بیشتر اصناف در تهران ، اصفهان و خراسان رضوی ثبت نام کرده اند گفت: استان با کمترین ثبت نام استان ایلام است.

فرهادی گفت: بیشتر واحدهای کوچک صنعتی و مراکز ، دفاتر و بانکها و کلاسهای تهیه و توزیع مواد غذایی ثبت شده است.

وی گفت: پمپ بنزین یکی از مراکزی است که می تواند بیماری را گسترش دهد. طبق آیین نامه رفتار خواهد شد ، زیرا شرط فعالیت کلیه واحدهای صنفی داشتن کد بهداشتی و مجوز است.

فرهادی گفت: کارفرما مسئولیت بیماری افراد خود در کرونا را بر عهده ندارد و او فقط باید مطمئن شود که در محل کار در امان هستند و هیچ علامتی ندارند. وی گفت: “اطلاعات درخواست شده در سایت برای اهداف بهداشتی و درمانی است.”

“دلیل ممنوعیت فعالیت رستورانها ، سالنها ، راهروها ، کلوپهای ورزشی و مراکز تفریحی ، تجمع مردم و احتمال شیوع بیماری است. ما باید بتوانیم چرخه انتقال بیماری را بشکنیم ، اما در صورت بروز موارد معاون پیشگیری از وزارت بهداشت گفت: ” بهداشت رعایت نمی شود و الزامات فاصله را برآورده نمی کند. ما حتی مجبوریم مجوزهایی را که تحت شرایط مجوز فعالیت می کنند را مجدداً باز کنیم.

وی گفت: “ما از مردم می خواهیم كه فقط برای كار یا تأمین مایحتاج خانه را ترك كنند و از تمام دستورالعمل های بهداشتی ، به ویژه كارت بانك ، برای تمام خریدهای خود پیروی كنند.”

رئیس اتاق اصناف نوده فراهانی همچنین گفت: مشکلی در تهیه ماسک ، مواد شوینده و ضد عفونی کننده وجود ندارد ، اما در تهیه دستکش مشکلی نداریم و توافق کردیم دستکش تهیه کنیم .

قنادان ، مدیر اجرایی راننده تاکسی گفت: “تهیه ، تهیه و توزیع کالاهای بهداشتی برای همه تاکسی ها بسیار دشوار است و ما به رانندگان دارای بیماریهای اساسی در اولویت قرار داده ایم.”

وی گفت: “ما 10،000 دستکش ، 10،000 ماسک و 3000 گالن مواد شوینده دریافت کردیم که توزیع آنها را شروع کردیم.”

مدیرعامل مترو تهران ، فرنوش نوبخت همچنین گفت: “طرح مصوب را در داخل ایستگاه ها و قطارها کاملاً اجرا و برچسب گذاری کرده ایم و حداکثر توان را در خطوط یک ، دو و چهار به کار گرفته ایم.”

وی با توجه به اینکه مردم برای مشاهده و همکاری در کنار یکدیگر کار می کنند ، اظهار داشت: شهروندان باید خود را روی پله برقی ها و به تنهایی رعایت کنند اما با افزایش تعداد مسافران ، تأثیر این طرح کمتر خواهد شد و دشوار خواهد بود. برای دیدار با شرایط. ”

محمود طارفه ، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه داوطلبانه افزایش پلاستیک می باشد ، افزود: اتوبوس های اکسپرس محافظت شده و صندلی ها مشخص شده اند.

دکمه بازگشت به بالا