حوادث

اعلام ساعت مجاز فعالیت صنوف در نیمه اول سال

معاون نظارت عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ساعات کار مجاز اصناف در نیمه دوم سال را اعلام کرد.

سرهنگ نادر مرادی در گفت وگو با باراناخبر وی در خصوص ساعات تدریس در نیمسال اول گفت: ساعت کار کلاس ها در نیمه اول سال تغییر کرده و با افزایش یک ساعته در نیمسال اول به ساعت یک برابر با اقدامات انجام شده خواهد بود. صبح.

وی با بیان اینکه این کلاس برای همه کلاس ها نیست، گفت: به عنوان مثال کلاس هایی مانند طلا و … ساعت فعالیت خاصی دارند. اما به طور کلی بعد از ساعت یک بامداد هیچ یک از مغازه ها اعم از رستوران، آب میوه فروشی و … اجازه فعالیت ندارند و باید تعطیل باشند. یعنی می توان گفت همه واحدهای صنفی باید موضوع رعایت وقت استراحت را داشته باشند.

مرادی با بیان اینکه کار بیش از این ساعات در شهر تهران مشکلاتی از جمله نگرانی شهروندان و ساکنان را به همراه خواهد داشت، گفت: بنابراین پلیس بر اساس مقررات موجود در مقابل این واحدها عمل خواهد کرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: کلاس هایی مانند داروخانه های شبانه روزی، تعویض روغنی و …. افرادی که قصد فعالیت 24 ساعته را دارند باید درخواست خود را از طریق کلاس مربوطه و سپس پلیس محل ضروری ثبت کنند. بازرسی ها برای فعالیت روزانه خود مجوزهای مربوطه را صادر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

کدام اتحادیه ها می توانند همیشه فعالیت کنند؟

مرادی همچنین از همکاری اصناف با پلیس در سال 1400 تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه اکثر اصناف همکاری خوبی با پلیس داشته اند و به توصیه ها و دستورات پلیس توجه کافی داشته اند و جا دارد از آنها تشکر کنم. پلیس نیز در کنار مردم و صنوف خواهد بود و برای امنیت آنها تدابیری اتخاذ خواهد کرد. امیدوارم در سال 1401 همکاری خوب پلیس با اقشار مختلف ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا