اجتماعی

برای حفظ سلامتی خود و دیگران در روزهای خون اهدا کنید

یک متخصص بیماری های عفونی گفت: تاج از طریق اهدای خون منتقل نمی شود. وی گفت: “در بیماری عروق کرونا ویروس قلب افراد می توانند برای محافظت از سلامت و سلامتی دیگران خون اهدا کنند.”

در مصاحبه با باراناخبر ، دکتر مینو مهرز وی در خصوص احتمال انتقال تاج از طریق اهدای خون گفت: باید توجه داشت که سن اهدا کنندگان مرتب ما افزایش یافته است و لازم است برای اهدا خون خون در بین جوانان فرهنگ ایجاد شود. هنوز از کشت خون قبل از كرونا به عنوان روشی مؤثر برای حفظ سلامتی خود و دیگران در جوانان استفاده نشده بود ، بنابراین جوانان پخته می شدند ، اما خون اهدا نمی كردند. اگرچه خون نه تنها چیز خوبی نیست بلکه برای سلامتی شما نیز مفید است.

وی افزود: در عین حال لازم به ذکر است که هم اکنون افراد می توانند درخواست اهدا خون کنند در مراکز اهدای خون مراقبت زیادی در مصرف خون صورت می گیرد و آنها نکات بهداشتی را رعایت می کنند و همچنین خون اهدا شده را آزمایش می کنند و همچنین به عنوان خون اهدا شده اقدام می کنند. مشکلی دارند ، آنها آن را مصرف نمی کنند.

وی گفت: “براساس مطالعات و شواهد ، تاج از مادر به جنین منتقل نمی شود و یک مادر تاج می تواند کودک خود را به شیر مادر شیر دهد.” با این حال ، مراکز اهدای خون ابتدا خون اهدا شده را آزمایش می کنند و سپس آن را هضم می کنند.
مهرز گفت: “مردم می توانند در هر شرایطی حتی در حال حاضر خون اهدا کنند و این واقعاً کار خوبی است زیرا این امر برای سلامتی فرد و سلامتی افراد و بیماران دیگر موثر است.” بنابراین ، افراد می توانند با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی و حفظ فاصله جسمی و اجتماعی ، خون اهدا کنند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا