بین الملل

رژیم صهیونیستی یک پزشک را برای بررسی وضعیت سلامتی “دشمنانش” مامور کرده است

یک سایت یهودی از اقدام جدید ارتش اسرائیل برای استخدام یک پزشک متخصص برای ارزیابی سلامت رهبران عرب ، مقامات و روسای جمهور و پادشاهان رونمایی کرده است.

به گزارش باراناخبر ، به نقل از سایت یهودی “والا” معروف به اخبار اطلاعاتی این رژیم ، واحد جاسوسی-فناوری رژیم صهیونیستی یک پزشک جدید استخدام کرده است که تنها مأموریت وی بررسی وضعیت جسمی و سلامتی رهبران عرب و همسرانشان .

دکتر اضافه کرد که دکتر برای بررسی هر گونه تغییر در وضعیت جسمی آنها ، تصاویر منتشر شده یا توزیع شده از رهبران عرب و پادشاهان کشورهای عربی و گروه های مقاومت فلسطین را تجزیه و تحلیل می کند. نام سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله در لبنان ، در راس لیست ارتش اسرائیل است ، بنابراین این پزشک از طریق یکسری سخنرانی ها وضعیت جسمی وی را بررسی می کند.

این سایت یهودی افزود: ارتش اسرائیل دائماً و به طور مداوم در حال بررسی وضعیت جسمی “دشمنان” خود است تا ببیند آیا وضعیت جسمی آنها خوب است یا نه ، آیا آنها به خوبی تغذیه می شوند یا نه. آنها “زبان گفتار” هر رهبر و پادشاه عرب را بررسی می کنند تا ببینند آیا او رنگ پریده است ، هنگام صحبت عرق می کند یا نقص جسمی دارد. این بدان معناست که اسرائیل در حال بررسی وضعیت جسمانی رهبران عرب و مسلمان به طور کامل ، دقیق و جامع است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا