اجتماعی

اختصاص روزهای ویژه و شاد برای کودکان کار

شهردار منطقه 13 از اجرای برنامه های تفریحی هفتگی برای کودکان کار خبر داد.

به گزارش باراناخبر، محمدهادی علی احمدی با بیان اینکه کودکان کار منطقه 13 هر هفته به دعوت مدیریت آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 13 به مراکز تفریحی اعزام می شوند، افزود: هدف ما ایجاد روزهای شادی برای کودکان کار با اجرای برنامه های ویژه است. و تفریحی یک روز در هفته یک روز فراموش نشدنی را با سایر همسالان خود سپری کنید.

وی در خصوص اختصاص امکانات تفریحی برای کودکان کار افزود: با برنامه ریزی های انجام شده کودکان کار به صورت هفتگی به مراکز تفریحی مانند استخر، سینما، شهربازی اعزام می شوند.

شهردار منطقه 13 با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه های ویژه کودکان کار ایجاد انگیزه و نشاط در بین کودکان کار است، یادآور شد: تغییر نگرش کودکان کار به اینکه بتوانند محیط کار، زندگی و حقوق تحصیلی خود را تغییر دهند. مانند بچه های دیگر. سرگرم کننده و مفید و البته دست مورد علاقه آنها. از جمله اهداف این طرح است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، وی فردای بهتری را برای همه کودکان آرزو کرد و تاکید کرد: کار کودکان فقط آموزش و یادگیری نیست، بلکه بازی است و در این راستا برنامه های تفریحی تدارک دیده شد که کوچک باشد. قدم برای کودکان کار

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا