عمومی

برنده بزرگ سیبل شدن دوباره مهدی تاج

این روزها بحث های زیادی پیرامون موضوع قرارداد ویلموتس و بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال و انتقادات فراوان رئیس سابق فدراسیون فوتبال به دلیل این قرارداد تاریخی مطرح شده است. مهدی تاج که پس از مدت ها سکوت دوباره در رسانه ها فعال شده، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

در این میان شاید تنها فردی که از فضای موجود بهره برده، میرشاد مجدی، رئیس فدراسیون فوتبال باشد. قبل از بحث داغ پرونده ویلموتس مجدی به شدت به خاطر مسائل مربوط به فدراسیون فوتبال و حذف تیم ملی مورد انتقاد قرار می گرفت اما حالا با آمدن تاج این فرصت را پیدا کرده که کمی استراحت کند و از دستش در امان بماند. لبه تیز انتقاد با این حال باید بداند که هنوز هیچکس اتفاقات عجیبی را که برای برکناری اسکوچیچ و دو جدایی عجیب در تیم ملی رخ داد را فراموش نکرده است و رئیس موقت فدراسیون فوتبال به هیچ وجه نمی تواند از این مسائل فرار کند.

او که احتمالا به همین دلیل از حضور در تلویزیون امتناع کرده است، اگر می خواهد در انتخابات موفق شود، ابتدا باید به سوالات تیم ملی پاسخ دهد و سپس در مدت زمان کوتاهی که باقی مانده است، تا فیفادی بعدی مطمئن شود مناسب است. شرایط اردو و بازی های دوستانه

میرشاد مجدی باید بداند که اگر در دوره کوتاه خود نتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد، انتخاب او در راس فدراسیون فوتبال هیچ توجیهی ندارد. شاید یک سال پیش آرزوی رئیس فدراسیون فوتبال و کاندیداتوری انتخابات را هم نداشت اما به لطف حواشی عزیزی خادم این فرصت را پیدا کرد و اگر می خواهد آرامش روزهای آخر تداوم داشته باشد. باید خیلی سریع چالش های فدراسیون و تیم ملی را حل کند. در واقع شرایط چند روز اخیر فرصت خوبی برای او بود تا در آرامش اوضاع را بهبود ببخشد، اما معلوم نیست مجدی چقدر از این فرصت استفاده کرده است.

258 258

دکمه بازگشت به بالا