حوادث

ناجا امروز پرچمدار امنیت و آرامش جامعه است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این موفقیت به دلیل رفتارها ، رفتارها و رفتارهای ارزشمند پلیس در برخورد با مردم است. ”

به گزارش باراناخبر ، علیرضا کاظمی امروز با جمعی از پرسنل نیروی انتظامی دیدار کرد و ضمن تبریک این روز به آنها و تقدیر از خدمات نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی سختی های زیادی را متحمل می شود و در شرایط سخت برای تامین امنیت جامعه تلاش می کند.

وی افزود: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این موفقیت به دلیل رفتارها ، رفتارها و رفتارهای ارزشمند پلیس در درمان مردم است.

کاظمی تصریح کرد: تغییر نگرش مردم نسبت به نیروی انتظامی یک دستاورد بزرگ است و ناجا پرچم امنیت و آرامش امروز جامعه است.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی از نیروی انتظامی به نهادی اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و در شرایط سخت پناهگاه مظلومان و مستضعفان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: عشق به خدمت در نیروی انتظامی موج می زند و برای مبارزه با ناامنی ، حفاظت از مرزهای کشور ، مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، امنیت شهری و غیره خستگی ناپذیر تلاش می کند.

وی با بیان اینکه همواره شاهد خدمات بی قید و شرط پلیس در همه زمینه ها هستیم ، افزود: بزرگترین ویژگی ناجا “ساعه صدر” آنها است و این ویژگی را در حوادث مختلف نشان داده و همیشه در کنار مردم بوده است.

کاظمی تاکید کرد: نیروی انتظامی گروهی است که حمایت از حقوق را وظیفه خود می داند و “مدیر معتمد جامعه” است و در این زمینه شهدای زیادی در نظام اسلامی تقدیم کرده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت: مبارزه با فساد در دستور کار ناجا قرار دارد و این نیرو پیوسته وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی نشان داده است.

در پایان این جلسه از تعدادی از نیروهای انتظامی مستقر در حوزه ستاد آموزش و پرورش تقدیر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، شایان ذکر است ؛ در همین راستا ، چندین نماینده از وزارت آموزش و پرورش ، از جمله مهرزاد حمیدی ، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر بهداشت و قاسم احمدی لشکی ، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ، با کارکنان ناجا در کلانتری ملاقات کردند و از تلاش های آنها قدردانی کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا