ورزشی

ادعای عجیب نشریه انگلیسی:ایران را از جام جهانی ۲۰۲۲ کنار بگذارید! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین و به نقل از “تلگراف” انگلیس، در فاصله کمی مانده به اولین بازی تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی 2022، درخواست هایی برای توقف حضور ملی پوش ایرانی به فیفا ارسال شده است. تیم حاضر در جام جهانی 2022. روسیه متهم به استفاده از پهپادهای ساخت ایران در آخرین موج حملات خود علیه اوکراین شده است، ادعایی که تهران و مسکو آن را تکذیب کردند.

کریس برایانت، نماینده پارلمان انگلیس و وزیر امور خارجه اسبق انگلیس در ادامه این گزارش کاملا مغرضانه و سیاسی این نشریه انگلیسی گفت: مسئولان ورزش در سراسر جهان در هر زمینه ای که هستند باید بسیار مراقب ایران باشند. مشارکت و حمایت مستقیم او از پوتین». فرصت شرکت در هر رویداد ورزشی را باید از چنین کشورهایی گرفت.

تلگراف در ادامه گزارش غیرمنطقی خود می گوید: در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین، فیفا و یوفا نمایندگان تیم ملی و باشگاه های روسیه را از حضور در تمامی رویدادهای فوتبال از جمله مسابقات جام جهانی و مقدماتی یورو 2024 محروم کردند. در این راستا بلاروس به عنوان متحد روسیه در این جنگ، تا اطلاع ثانوی از انجام بازی های خانگی خود در خاک خود منع شده است و باید آن بازی ها را در یک مکان بی طرف با درهای بسته انجام دهد. اگر استفاده می کنید پهپاد اگر ایران علیه اوکراین تلاش کند، با تحریم اتحادیه اروپا نیز مواجه خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا