اجتماعی

بازدید تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از گرمخانه خاوران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه 15 و گلخانه خاوران خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با باراناخبر، اظهار کرد: من و غلامحسین رضوانی به نمایندگی از نمایندگان مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه 15 تهران و گلخانه خاوران بازدید کردیم. در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، شهردار منطقه 15 و جمعی از مدیران شهری و شهرستانی حضور داشتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: با توجه به فصل سرما این بازدید به منظور بررسی امکانات و خدمات شهرداری منطقه 15 برای افراد ساکن در گلخانه انجام شد.

وی با بیان اینکه همچنین جلسه ای در مسجد جامع امام سجاد(ع) رضویه واقع در منطقه 15 با حضور مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات مردم منطقه برگزار شد، افزود: باید در این زمینه تصمیم گیری شود. در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و سپاه استان و گزارش آن به مجمع تقدیم می شود.

خضریان یادآور شد: در این جلسه همچنین مقرر شد در خصوص جاده کندرو نجفی – رستگار شورا، بنا به اعلام شهردار منطقه 15، جلسه ای با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طرح مذکور در شرق در قالب مطالعات تا 2 ماه آینده، این طرح نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد. ضمناً عملیات اجرایی این پروژه به سمت غرب و خروج از بن بست شهر رضویه پیگیری و گزارشات مربوطه به مجمع نمایندگان و استاندار ارسال خواهد شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: موضوع تملک 3 ملک برای بسترسازی شهید عربی از دیگر مواردی بود که مقرر شد حداکثر تا پایان سال توسط شهرداری منطقه 15 حل و فصل شود.
وی ادامه داد: در خصوص دوربرگردان مربوط به خروجی شهر رضویه مقرر شد تا 15 روز آینده شهرداری منطقه با شورای ترافیک تهران مکاتبه و هماهنگی کرده و گزارش آن به مجمع نمایندگان ارسال شود. و فرماندار

خضریان درباره طرح تفصیلی منطقه 15 تهران نیز گفت: در جلسه ای که به زودی در استانداری تهران برگزار می شود این موضوع به صورت ملموس از طریق شورای شهرسازی و معماری تهران و شهرداری پیگیری می شود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین مقرر شد تا دهه فجر انقلاب اسلامی 3 منطقه که عبارتند از خیابان امام سجاد(ع)، ورودی اصلی، انتهای خیابان اسکندری و بلوار شهید عربی است. که مشکل روشنایی دارند، با تصمیم شرکت توزیع برق، مشکل حل می شود.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد موضوع طرح تعویض لامپ های شهر رضویه تا یک سال آینده عملیاتی شود و گزارش آن به استانداری و مجمع نمایندگان استان تهران ارسال شود.
خضریان تصریح کرد: در خصوص احداث درمانگاه و بیمارستان در منطقه 15 و افزایش سرانه درمانی و بهداشتی هماهنگی های لازم از سوی نماینده استاندار و نماینده شهرداری با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد. .
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مقرر شد طرح انضباط شهری برای رفع مشکلات شهر رضویه – خیابان شهید اسکندرلو به دلیل اینکه اهالی مشکلات را گزارش می دهند، شهرداری گزارشی برای رفع مشکلات ارائه کند. . این مشکل تا یک ماه آینده.مجلس و استاندار را بفرستید.
وی افزود: در خصوص طرح جامع مسگرآباد، شورای اسلامی شهر مسگرآباد با مجمع نمایندگان تهران مکاتبه خواهد کرد تا به طور ویژه از طریق بنیاد مسکن موضوع را پیگیری کند.
خضریان گفت: در این جلسه مقرر شد ساختمان متعلق به شهرداری با پیگیری فرماندار، تسهیلات مذکور را در اختیار شورای اسلامی روستای مسگرآباد قرار دهد. همچنین موضوع ضلع شمالی تفرجگاه مسگرآباد برای عبور اراضی از راه و شهرسازی به منابع طبیعی باید با رعایت مصوبات مربوطه توسط فرمانداری پیگیری شود. موضوع انشعاب برق و گاز مسگرآباد نیز پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا