عمومی

قیمت خرید دام از عشایر استان تهران اصلاح می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محسن منصوری صبح شنبه در جلسه شورای عشایر استان تهران با حضور پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایری، نمایندگان پاکدشت، فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان. روسای کل ستادهای استانی و مدیران استان تهران با اشاره به عزم دولت برای پیگیری مسائل و مشکلات عشایر گفت: حضور امروز من در این منطقه در ابتدا برای قدردانی از زحمات این کارگروه بود و همچنین احترام به فرهنگ اصیل و شجاعت عشایر و ثانیاً بررسی مشکلات عشایر تهران».

وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم سبک زندگی عشایری را ادامه دهیم و در این راستا سعی داریم مشکلات این قشر را حل کنیم و در ابتدا مسائل اقتصادی عشایر را حل کنیم.

استاندار تهران تصریح کرد: در خصوص اصلاح قیمت خرید دام قطعا گلایه هایی از عشایر وجود داشته است که در تلاش هستیم برای خرید دام از عشایر به قیمتی عادلانه و منصفانه برسیم و با توجه به اینکه قیمت آن رها شده است استان ها نظر بدهند. عشایر استانی تامین شود.

منصوری با اشاره به لزوم انجام تعهدات شرکت پشتیبانی امور دام تاکید کرد: خرید دام توسط عشایر باید با پرداخت به موقع خسارت به آنها همراه باشد، همچنین یکی از ظرفیت های مهم این منطقه حوزه گردشگری است که باید طرح مناسب گردشگری در این منطقه تدوین شود.

وی افزود: در چهار محور از جمله شهرستان های پردیس و پاکدشت در جاده ها مشکل وجود دارد و معاونت عمرانی استانداری پیگیر موضوع برای رفع مشکلات است.

استاندار تهران همچنین در خصوص آبرسانی به عشایر، تقویت مجتمع درمانی، هماهنگی اورژانس، هماهنگی برای تعیین خطوط تردد اورژانس هوایی، افزایش سهمیه آرد عشایر، دستورات لازم را صادر کرد. و تامین آب آنها. حقوق.

منصوری همچنین با تاکید بر اینکه تخصیص منابع عشایری 100 درصد به صورت نقدی انجام می شود، گفت: عرصه هایی برای عرضه مستقیم دام عشایری اختصاص می یابد.

دکمه بازگشت به بالا