اجتماعی

اجرایی شدن سامانه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران

مدیرکل دفتر حوادث فنی ، عمرانی و حمل و نقل و حوادث رانندگی استاندار تهران از اجرای سامانه مبارزه با ساخت و سازهای غیرقانونی در استان تهران به منظور نظارت و تعیین وظایف پرونده های ساختمانی غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد. تهران

محمدعلی صحرائی در مصاحبه با باراناخبر ، وی با تشریح روند طراحی و اجرای این سیستم گفت: دفتر فنی تهران پس از اینکه سال گذشته مقرر شد از سیستم هایی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرقانونی استفاده شود ، موفق شد با یک تلاش یک سیستم ساخت و ساز راه اندازی و پیاده سازی کند. دوره 6 ماهه و ابزارهای غیرقانونی در استان تهران ساخته شد.

وی افزود: ما آنچه را که از سالهای گذشته به عنوان موارد ساخت و ساز غیرمجاز در نظر گرفته شده است محاسبه کرده ایم و با آدرس و مکان صحیح وارد این سیستم شده ایم و این اطلاعات نیز در GIS (سیستم اطلاعات مکانی) سازمان وجود دارد. مدیریت و برنامه ریزی تهران “. وارد شد. بدین ترتیب این موارد در ستاد درمان بناهای غیرقانونی در شهرها ارائه می شود و وظیفه نهایی مشخص می شود.

صحرائی ادامه داد: در حال حاضر باید اطلاعات مربوط به این موارد در دولت و سایر دستگاههای ذیربط بررسی و سپس وارد سیستم شود که عمدتا مربوط به پرونده هایی است که در سالهای اخیر تشکیل شده است. اما در مراحل بعدی این سیستم قصد داریم اطلاعات را بصورت آنلاین معرفی کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا