عمومی

دو تصمیم برای تقویت بازار سرمایه

ما یک هفته شلوغ ، نامشخص و شلوغ داشته ایم ، مهمترین موضوع در کشور فروش معاملات آتی نفت به عنوان بخشی از برنامه افتتاحیه اقتصادی و در عرصه بین المللی تلاش آمریکا برای معکوس کردن تحریم های شورای امنیت علیه ایران است. به بهانه عدم انجام تعهدات در بروجام. آنها بودند

خوشبختانه اروپا ، روسیه و چین با نظر آمریکا مخالفند و معتقدند که به دلیل خروج آمریکا از شورای امنیت سازمان ملل متحد قادر به اجرای این حق نخواهند بود متأسفانه قطعنامه شورای امنیت به اصطلاح “کشورهایی که در شورای امنیت سازمان ملل شرکت می کنند” اطلاق می شود. اول ، این شرکت در بروجام شرکت کرده است ، و دوم ، قطعنامه شورای امنیت یک سند قانونی مستقل از بورژام (سند سیاسی) است و به عنوان یک عضو کلیدی شورای امنیت ، به طور رسمی درخواست کرده است که شکایت علیه ایران فعال شود. .
به نظر می رسد ایالات متحده حاضر است شورای امنیت را فدای اهداف خود کند ، زیرا در پایان 30 روز ایالات متحده مطمئناً خواستار بازگشت تحریم های سازمان ملل طبق ماده 7 خواهد بود و بسیاری از کشورها آن را نمی پذیرند. و این تعبیر را اعمال کنید یا اینکه اروپایی ها با ایالات متحده موافقت می کنند که در صورت انصراف از شکایت ، آنها مایل به تحریک تسلیحات تسلیحاتی علیه ایران برای مدت محدود (2 یا 3 سال) هستند و در عین حال فشارهایی را نیز بر ایران برای تحقق تعهدات خود در تحت آژانس انرژی هسته ای وقتی انرژی بین المللی کاملاً عملیاتی شود ، ما با ایالات متحده ، اسرائیل و کشورهای عربی دو ماه تنش خواهیم داشت.
آمریکا تمام فشارها را برای فشار آوردن به ایران به کار خواهد گرفت و در سفر نخست وزیر عراق به ایالات متحده ، چندین قرارداد 8 میلیارد دلاری نفت و برق و یک بسته کمک 200 میلیون دلاری را امضا کرد. فاصله عراق از ایران و ادغام حشد الشعبی در صلح. این عراق است.
پمپئو ادعا می کند که گروه های مسلح از کنترل دولت خارج هستند ، در حالی که ارتش و سفارت آمریکا در عراق کاملاً آزاد است و آسمان عراق تحت کنترل آمریکا است.
این روزها ابهامات نه تنها به روابط خارجی مربوط نمی شود بلکه اختلافات درباره نحوه صدور اوراق قرضه نفتی ، “صندوق دارا دوم” و نگرانی ها درباره روابط با امارات پس از توافق با اسرائیل باعث شده است که بازار سهام تا 20 سال دیگر سقوط کند. ٪ و خروج سرمایه را ثابت کنید. بگذارید

توافق وزارت نفت با قیمت پالایشگاه ها براساس “قیمت واقعی فروش” به جای میانگین قیمت “نفت خام دبی-عمان” باعث افزایش سودآوری پالایشگاه های نفت و گاز و عرضه سهام پالایشگاه می شود. 26 سپتامبر ممکن است بازار سهام را تقویت کند. برای کمک به.
این هفته من مصاحبه ها و گفتگوهای مستقیمی با موضوع فروش پیش از نفت داشتم ، مصاحبه زنده با “دکتر سارا واخشوری” ، کارشناس ارشد بازار انرژی ، با استقبال فعالان فضای آنلاین مواجه شد و برای آن مفید بود بیشتر بینندگان توافق شد كه بعد از انتشار جزئیات این طرح ، دوباره صحبت كنیم. من همچنین با آقای زنگنه ، عضو پارلمان بحث خوبی داشتم و درمورد تأثیرات این طرح گفتگو داشتیم. از او و سایر متخصصان خواستم كه مخالف برنامه نباشند. “هزینه های منابع به عنوان هزینه فعلی” و “بدهی دولت آینده” به رفع کاستی های این طرح کمک می کند و این روش تأمین اعتبار جایگزین وام صندوق توسعه و بانک ها خواهد شد.
جلسه خوب اتاق انرژی ایران که به “چالش های صنعت پتروشیمی” در کشور پرداخته است ، “عدم تنظیم” از نظر همه حاضرین است و آغاز آن نخستین نیاز به این صنعت برای “سرمایه گذاری های جدید” در مورد “قیمت مواد غذایی” و “چگونگی توسعه صنعت پایین دستی پتروشیمی” تصمیم بگیرید. رهبران صنعت پتروشیمی به دلیل سرمایه گذاری های زیاد ایالات متحده ، روسیه و چین در بازار پتروشیمی و تولید 17 میلیون تن متانول و بیش از 7 میلیون تن اوره (کود شیمیایی) ابراز نگرانی از آینده بازار صادرات پتروشیمی کرده اند. ) به دلیل از بین رفتن برخی از بازارهای مهم ، نگران کننده بود ، با افزایش قیمت صادرات متانول و اوره به شدت کاهش می یابد. در همین حال ، به دلیل ارزان بودن گاز شیل در آمریکا ، تولید کنندگان پلیمر در ایالات متحده به بازارهای همسایه ایران (ترکیه) نفوذ کرده اند و رقابت با آنها در بازارهای بین المللی بسیار دشوار است ، بنابراین این شرکت نفت به عنوان قیمت پالایشگاه های نفت تغذیه می شود و میعانات مورد بررسی قرار می گیرد و لازم است قیمت های متان ، اتان و پتروشیمی بررسی شود ، در غیر این صورت موقعیت آنها در بورس کالا تضعیف می شود.

بعد از جلسه کمیته ، من با دوربین روابط عمومی اتاق در مورد اوراق بهادار نفت مصاحبه کردم ، همچنین یک گفتگوی اسکایپ را با Khabar آنلاین انجام دادم و به گروه تلگرام نخبگان جوان صنعت نفت معرفی کردم و استدلال من در مورد اثرات مثبت ارزیابی بیش از حد نفت بر نقدینگی ، تورم و غیره من اشتغال و سرزندگی را در جامعه ابراز کردم و این نامه ها را برای مردم بسیار جذاب و سودآور دیدم.

روز یکشنبه به همراه جمعی از دوستان از اتاق ها و سازمان های مشترک ، به دیدن آیت الله کازرونی ، دانشمند متخصص و معتدل متخصص رفتیم و چالش های صادرکنندگان را بیان کردیم. من اجرای عهد را یکی از ارزشهای ثابت قلمداد کردم و آن را امری اجتناب ناپذیر قلمداد کردم و عدم تحقق هر سه نیرو را در تعهد و وعده های خودم ، به عنوان یکی از زخم های بزرگ کشور دانست که باعث آسیب رساندن اعتماد مردم به نظام و دولت. من احیای ارزش فوق را توسط کارشناسان محلی دنبال کردم.
این هفته من چندین کارگاه و مشاوره در مورد فرآورده های نفتی و عراق داشتم که بعد از دیدار هفته گذشته با دکتر ملک در این هفته ، ما نیز در مورد بازار آفریقای شرقی نظراتی را رد و بدل کردیم و از مدیران یکی از موفق ترین شرکت های لوازم آرایشی استقبال کردیم. در عوض (سیلان سبز). من با مارک “معمولی” بوده ام که رهبر بازار این محصولات است و عزم جدی برای شرکت در بازارهای منطقه و عراق دارد. قول داده ام کمک کنم من همچنین از دفتر شرکت “کابل Ofogh البرز” و در مورد بازار کابل منطقه بازدید کردم. گفتگو و تبادل نظر کردیم ، این شرکت تا سال 1997 حضور موفقی در بازار عراق داشت و پس از عقد قرارداد صادرات را متوقف کرد ، بر اساس دانش من در مورد بازار جهانی کابل ، ایران و عراق ، من کسانی را که پیشنهاد راه حل داشتند تشویق کردم. انجام تعامل ارزی در اتاق مشترک باید در بازار عراق دوباره فعال شود. من همچنین سفارش اول را برای آنها ارسال کردم ، این شرکت از پتانسیل رقابتی خوبی برخوردار است زیرا زنجیره تولید کابل کاملی دارد. آنها همچنین اتومبیل های جدید و تیم مدیریت موفقی دارند.
این هفته ، صادرات به عراق از سراسر مرزها رونق می گیرد ، و ما باید شاهد پیشرفت در صادرات این کشور در اوت و سپتامبر باشیم.
دوستان والیبال روزهای یکشنبه دوباره از سر گرفته شده اند و این هفته به دلیل درگیری با خانم واخشوری در طول زندگی ام نتوانستم حضور پیدا کنم ، اما امیدوارم از هفته آینده به طور منظم در آن حضور داشته باشم.
علاوه بر این ، من در مورد پروژه های عراقی با آقای حمیدرضا صالحی ، رئیس کمیسیون انرژی اتاق و مدیرکل سنیر جلسه داشتم و با آقای ملاقات داشتم. شاهین نجفی برای صندوق سهام و شما ، و تصمیم گرفتید که از این ابزار برای پس انداز پول استفاده کنید. در مصرف بنزین صرفه جویی کنید از ظرفیت ماده 12 استفاده کنید.
برای آزادسازی منابع ایرانی در بانک تجارت عراق ، من نیز با مجید موزن ، معاون رئیس اتاق بازرگانی عراق صحبت کردم و وی قول داد که با مدیران این بانک صحبت کرده و از آخرین اقدامات خود در مورد ایجاد یک شرکت بازرگانی والسلام
* در وب سایت نویسنده منتشر شده است. ۱ شهریور ۱۳۹۹

223 223

دکمه بازگشت به بالا