علمی و پزشکی

اینکه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزی نروند تناقض است

باراناخبر / بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: اینکه ترافیک در شهرها آزاد است و سپس به مردم گفته می شود به نوروز سفر نکنند تناقضی است که باید در این زمینه مدیریت شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه جمعه 29 اسفند گفت: “مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی نیاز به نظارت فوق العاده علمی و دقیق دارد.” امید است که در برنامه ریزی های آینده ، افراد خدمات خوبی با مدیریت علمی قوی و نظارت ویژه در زمینه بهداشت ارائه دهند.

وی افزود: سال گذشته پر فراز و نشیب بود و با مشکلات اقتصادی زیادی همراه بود ، اما با این وجود حماسه هایی مانند تلاش ها و نبردهای کادر پزشکی برای نجات جان مردم در برابر ویروس کرونا نیز در آن دیده شد.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: البته بخشی از غم و اندوه و مشکلات سال 1999 تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت که باعث شد تعداد زیادی از هموطنان جان خود را از دست دهند.

نماینده ولی فقیه در بوشهر تأکید کرد: در سال آینده مسئولان باید برای حل مشکلات زندگی و همچنین بیکاری جوانان تلاش کنند و این تلاش باید در عمل دیده شود تا مردم بهبود شرایط زندگی را احساس کنند. زندگی و بهبود جامعه.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: سال گذشته مشکلات زیادی از نظر اقتصادی و معیشتی برای مردم ایجاد شد که با انجام تمرینات تسلیت رهبر معظم انقلاب به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی جبران شد. “

وی افزود: در ایران ، به عنوان یک کشور انقلابی و اسلامی ، برنامه های فرهنگی و موضوعات مربوط به آن باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در فضاهای عمومی ، اصول مهمی مانند اخلاق و احترام به مردم باید از اولویت های اصلی باشد. نگهبانان و مقامات “

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به طرح تسلیت و نیاز به همدلی با نیازمندان اظهار داشت: در روزهای آخر سال افراد باید تا حد ممکن به نیازمندان کمک کنند تا بتوانند سال نو مبارک را آغاز کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا