عمومی

آمادگی لازم برای حضور گسترده مسافران نوروزی در بوشهر ایجاد شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، صالح رحیمی یکشنبه شب در جلسه شورای شهر بوشهر اظهار داشت: همه مناطق تحت تاثیر انفجار کرونا قرار گرفته اند.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین کارکنان ستادی برای اجرای برنامه ها، افزود: کمیته های ستادی شهرستان باید برای حداکثر شرایط حضور گردشگران آمادگی داشته باشند و با برنامه ریزی مناسب تمهیدات لازم و خود را در دستور کار قرار دهند. . وظایف ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز انجام می شود.

استاندار بوشهر افزود: اعضای کمیته های ستاد خدمات سفر برای هماهنگی با دستگاه های ذیربط جلسات خود را برگزار و در ارائه بهترین خدمات به مسافرانی که در این ایام به شهرستان می آیند تصمیمات لازم را اتخاذ و لیست انتظار را ارسال کنند. . ادارات در دبیرخانه ستاد.

رحیمی بیان کرد: زیباسازی و زیباسازی فضای شهری و همچنین ساماندهی ورودی ها و خروجی ها با همکاری شهرداری بوشهر از جمله اقداماتی است که در دستور کار ستاد خدمات سفر شهرستان بوشهر قرار دارد.

وی همچنین به نکاتی در بحث امنیت اشاره کرد و افزود: از مدیران و مسئولین شهرستان انتظار داریم در روزهای باقیمانده از سال و در سال جدید به درستی و با امکانات مناسب از موضوع امنیت اداره مربوطه دفاع کنند. لازم است مدیران در بازدید از ادارات و دستگاههای تحت امر خود در این مدت منسجم و دقیق باشند حتی ممکن است اتخاذ تدابیر برای پیشگیری از وقوع جرائمی مانند سرقت.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه شهرستان باید در فرصت باقی مانده تا عید نوروز کمبودهای موجود در زمینه خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را برطرف کند، گفت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و نظم به کار خواهد گرفت. و گردشگران ایمنی در تمام نقاط شهر مورد استفاده

رحیمی خاطرنشان کرد: برکناری تمامی روسای ادارات و شهرداران از تاریخ 25 اسفند لغایت 15 فروردین 1401 لغو می شود زیرا حضور مدیران برای اداره بهتر امور ضروری است، مدیران می توانند بعد از تعطیلات از مرخصی خود استفاده کنند.

وی در پایان افزود: از برپایی چادر در سواحل بوشهر خودداری کنید و پارکینگ ها و معابر را آماده کنید تا مشکلی برای مسافران ایجاد نشود.

دکمه بازگشت به بالا