عمومی

افزایش جوجه‌ریزی در مرغداری‌های لرستان/ ذخیره‌سازی ۲ هزار تن مرغ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید عماد شاهرخی گفت بگو با اشاره خبرنگار آنلاین به مرغ جوانان وی در واحدهای مرغداری لرستان اظهار داشت: خوشبختانه ما هیچ نگرانی نداریم، نه فقط مرغ. جوانان در استان سقوط نکرده است، اما رشد کرده است.

وی به دو میلیون قطعه مرغ اشاره کرد جوانان در واحدهای مرغداری استان اعلام شد: میزان جوجه جوانان در اردیبهشت ماه 17 درصد و از ابتدای خرداد 6.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به ارتباط مستمر با اتحادیه ها و مرغداران استان گفت: شرایط به خوبی پیش می رود و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

شاهرخی تاکید کرد: پس از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، میزان مرغ جوانان نسبت به هفته گذشته رشد خوبی در مرغداری های استان داشته است.

وی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده است که هر چقدر مرغ تولید شود با قیمت مصوب 59 هزار و 800 دلار خریداری می کنیم، افزود: از 27 اردیبهشت تاکنون بالغ بر هزار تن مرغ در انبار ذخیره کرده ایم. استان “

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه اکنون با قیمت 50 هزار دلار خرید و انبار می کنیم، گفت: در حال حاضر 500 تن انبار داشتیم، 1000 تن دیگر واریز کرده ایم و به 1500 تن افزایش داده ایم. “

شاهرخی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان هفته جاری میزان ذخیره سازی طیور در استان را به دو هزار تن برسانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف ما ذخیره 2 هزار تنی مرغ در استان بوده است، ادامه داد: در صورت افزایش قیمت، بازار را با میزان مرغی که داریم کنترل می کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه در استان 80 تن گوشت قرمز منجمد در انبارها داریم، گفت: این میزان گوشت با قیمت 150 هزار تومان به همه عرضه می شود و این میزان گوشت مشخص نیست. . در هر دستگاهی و هر کسی می تواند آن را بخرد. اقدام به.

شاهرخی گفت: تاکنون بیش از 10 نفر از این 80 نفر بین تمامی دستگاه های اجرایی و مردم توزیع شده است.

دکمه بازگشت به بالا