عمومی

اطلاعات دقیقی از سکونتگاه ها دردست نیست/بافت تاریخی گردشگری میشود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعید نظری ظهر سه شنبه ظهر به خبرنگار آنلاین در نشست خبری گفت: سازه های خراب شهری و سکونتگاه های رسمی و غیررسمی شرایط متفاوتی با یکدیگر دارند ، اما می بینیم که در بعضی از مناطق شیراز مانند محله سعدی و برخی مناطق است. ” 8 شهرداری شیراز ما شاهد وجود ساختارهای خسته و سکونتگاه های غیررسمی هستیم.

نظری ادامه داد: براساس برآوردها ، بیش از 280 هزار تا 300 هزار نفر در منطقه ویران شده شیراز جمعیتی دارند ، در حالی که این مناطق به دلیل وجود سازه های ساختاری ناسالم ناسالم هستند.شرایط زندگی افراد ساکن در این مناطق شرایط است. نامطلوب

وی تأکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شیراز در کشور ، اتباع بیگانه مورد حمله قرار گرفته اند و این اتباع ، که در برخی از نقاط شهر شیوا زندگی می کنند ، مشکلات اجتماعی را ایجاد کرده اند ، ضمن اینکه اطلاعات جامع در مورد توزیع جنسیت این افراد در من است. غیر قابل دسترسی.

این عضو شورای شهر شیراز افزود: از جمله برنامه هایی که ما در شورای شهر شیراز و شهرداری درصدد اجرای آن هستیم ، سیاست های کلان با هدف جلوگیری از ایجاد شهرک های غیررسمی است و این تا زمان شهرداری و شورای شهر به دنبال تخریب این مناطق نیستند.

وی در مورد انتصاب هیئت مدیره شورای شهر شیراز در سال گذشته ، توضیح داد: به عقیده همه اعضای شورای شهر ، هیئت مدیره سال سوم شورای شهر شیراز اقدامات خوبی را انجام داده و متناسب با سال گذشته بر ثبات هیئت مدیره سال سوم شورا تأکید شده و می توان نتیجه گرفت که در سال چهارم هیچ تغییری در هیئت مدیره ایجاد نخواهد شد.

نظری بر مدیریت شهری تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به شرایطی که در استان و کشور شاهد آن هستیم و گسترش تاج ، مدیریت شهری را از گذشته دشوارتر کرده است ، بنابراین سعی داریم از سازوکارهای جدید استفاده کنیم “خدمت روند” در حال رشد مردم ، در حالی که به دلیل افزایش ریسک سرمایه گذاری ، جذب سرمایه گذاران به شیراز و کلانشهرهای دیگر با مشکلات زیادی روبرو است.

سخنگوی شورای شهر شیراز همچنین درباره تخریب خانه های تاریخی توضیح داد: براساس برآوردها ، فقط دو خانه تاریخی تخریب شده و تخریب هایی که در مناطق تاریخی و فرهنگی شیراز اتفاق افتاد ، بین مناطق تاریخی و خانه ها نبود. شیراز برای نشان دادن تعهد شورا در احیای هویت بافت تاریخی در شهر شیراز گردآوری شده است.

وی با تأکید بر اینکه به زودی بافت تاریخی شیراز به یک منطقه توریستی تبدیل می شود ، ادامه داد: از جمله نتایجی که پس از تصویب سیاست های کلان شورای شهر شیراز در مناطق تاریخی و فرهنگی رخ داده است افزایش قیمت خانه در این زمینه است. که جذب سرمایه گذاران و اجرای پروژه های مختلف به منظور احیای این بخش را نشان می دهد.

دکمه بازگشت به بالا