عمومی

استقلال صدر را به رقیبان تعارف زد

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،

تیم های استقلال و سایپا از ساعت 16:45 امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان صادقی به پایان رسید.

* سایپا با این پیروزی 16 امتیازی شد و با تفاضل گل کوچکتر از مسجد سلیمان و پیکان به رده هفتم صعود کرد. شاگردان محمود فکری نیز با 22 امتیاز قبلی در رده های بالای جدول باقی ماندند.

* این اولین پیروزی ابراهیم صادقی برابر استقلال به عنوان سرمربی بود. نتیجه عملکرد وی در دو بازی قبلی باخت و تساوی است.

* نارنجی ها نیز پس از سه فصل و بیش از 1200 روز مقابل استقلال به پیروزی رسیدند. آخرین پیروزی آنها در اولین مسابقه لیگ هفدهم با هدایت علی دایی بود که آبی پوشان را با تک گل محمد عباس زاده با هدایت علیرضا منصوریان 1-0 شکست داد.

* شاگردان محمود فکری در این مسابقه شکست خوردند و شانس خود را برای یک بازی بدون شکست دو رقمی در این فصل از دست دادند. آخرین باری که استقلال در 9 بازی پیش به فولاد خوزستان باخت.

* سایپا پس از 13 هفته در مسابقه خارج از لیگ برتر پیروز شد. آخرین پیروزی این تیم در هفته هجدهم لیگ نوزدهم برابر نساجی بود. تیم میزبان که آخرین شکست خانگی خود را در هفته شانزدهم فصل گذشته تجربه کرد ، پس از 13 بازی نیز در خانه باز هم شکست خورد.

داور: یاسر همرنگ

کمک: ایوب غلام زاده و محسن بابایی

کارت زرد: محمد دانشگر ، مهدی مهدی پور و محمد نادری از استقلال – محمد حسین منادی ، رضا جعفری ، مهیار جباری ، مهرداد حیدری و حسین ماهینی از سایپا

کارت قرمز:

گل: حسین مالکی (49) برای سایپا

ترکیب استقلال: رشید مظاهری ، محمد حسین مرادمند ، محمد دانشگر ، محمد نادری ، ووریا غفوری ، مهدی مهدی پور ، مسعود ریگی (64- آرش رضواند) داریوش شجاعیان (83- محمد حسین فلاح) شیخ دیابات ، مهدی قائدی و ارسلان مطهری 06- فرشید اسماعیلی)

سرمربی: محمود فکری

ترکیب سایپا: محمد حسین منادی ، فریبرز گرامی ، رضا علیاری ، رضا جعفری (83- کمال الدین نیکخوی) حسین کامیاب (68- مهیار جباری) مجید علیاری (81- مهرداد حیدری) حسین ماهینی ، حسین ملکی (81- محمدرضا سلیمانی) سید ابوالفضل جلالی ، مهرداد عبدی ، محمد صادق بارانی

سرمربی: ابراهیم صادقی

یک دقیقه

حسین ماهینی یک ضربه آزاد از سمت راست سایپا ارسال کرد و توپ را به بیرون دروازه زد.

6 دقیقه

پاس ووریا غفوری به دیاباته رسید و بازیکن در حالی که رضا علیاری جلوی مدافع حریف بود به توپ برخورد کرد اما ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

7 دقیقه

رضا جعفری با ارسال رو به عقب ، محمد صادق بارانی توپ را درون محوطه جریمه استقلال گرفت اما ضربه کاپیتان سایپا با تغییر از بالای دروازه به بیرون رفت.

13 دقیقه

ضربه مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه سایپا با یک تغییر بزرگ از بالای دروازه منادی عبور کرد.

18 دقیقه

این بار قائدی با حرکت وسیع از پشت منطقه سایپا به توپ برخورد کرد که با واکنش اخطار دهنده و برخورد با تیر افقی دروازه برگشت و در جواب ضربه دیاباته به بدن علیاری برخورد کرد و به کرنر رفت.

19 دقیقه

در گوشه بازیکنان استقلال ، صحنه مشکوکی در داخل محوطه جریمه سایپا رخ داد که در آن یاسر همرنگ اعتقادی به هند نداشت و اعلام پنالتی برای آبی پوشان کرد.

26 دقیقه

در صحنه ای مشکوک ، کمک داور دوم بازی آفساید مجید علیاری را اعلام کرد تا مهاجم سایپا در موقعیتی مناسب فرصت پیشروی به سمت دروازه مظاهر را از دست بدهد.

36 دقیقه

رشید مظاهری پست حسین ماهینی را به خوبی کنترل کرد.

37 دقیقه

به دلیل خزیدن علیاری و لجبازی دیابات ، توپ در محوطه شش حیاط سایپا به مهاجم استقلال برخورد کرد اما ضربه او نزدیک دروازه پوشیده از نارنجی به تور برخورد کرد.

44 دقیقه

در حرکت خوب حسین ماهینی و رضا جعفری ، تیم سایپا به موقعیت رسید اما در نهایت پاس عقب جعفری با ضربه بد مهرداد عبدی از دروازه استقلال بیرون آمد.

49 دقیقه

مجید علیاری با یک حرکت زیبا در گوشه سمت راست زمین استقلال ، سه مدافع حریف را فریب داده و حسین مالکی را پاس داد تا این بازیکن با یک ضربه سر زیبا گل اول سایپا را به دست آورد و یک سنگریزه را از جلو برد و از پشت 18 قدم به یک پای دقیق پای چپ برخورد کرد. استقلال. او این کار را کرد.

58 دقیقه

مهدی قائدی با اختلاف زیادی به دروازه سایپا برخورد کرد اما توپ به مدافع حریف برخورد کرد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

63 دقیقه

ضربه قائدی از پشت محوطه جریمه سایپا این بار در اختیار گوینده قرار گرفت.

دقیقه 67

ضربه مینیاتوری استقلال دوباره به بدن سایپا برخورد کرد و راهی کرنر شد.

72 دقیقه

ضربه ای با پای چپ از دروازه دور شد.

77 دقیقه

ارسال راننده از سمت راست میدان سایپا بدون برخورد با دیابات و علیاری به طور خطرناکی برای ماه آگوست ترک شد.

78 دقیقه

داریوش شجاعیان توپ را درست پشت پای فرشید اسماعیلی قرار داد اما ضربه او بی خطر از کنار دروازه به سمت چپ دروازه سایپا نگاه کرد.

87 دقیقه

گوینده با یک واکنش تماشایی یک ضربه آزاد زیبا توسط قائدی از زیر قوس دروازه گرفت و ضربه سر دیابات را در کرنر مهار کرد.

90 + 3 دقیقه

منادی این بار ضربه اسماعیل را به زیبایی دفع کرد و پرتاب توپ توسط بازیکنان استقلال به دروازه سایپا تاثیری در این تیم نداشت.

دکمه بازگشت به بالا