عمومی

ادامه صدرنشینی استقلال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر،
در دیدار پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم استقلال و فولاد در یک جدال حساس و پرهیجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. آبی ها برای حفظ برتری و افزایش برتری خود نسبت به سپاهان و همچنین حفظ برتری 3 امتیازی مقابل پرسپولیس به دنبال برد خانگی بودند.

این دیدار در لحظات پایانی بسیار حساس و هیجان انگیز دنبال شد و استقلال تنها از دروازه ارزشمند خود دفاع کرد و در نهایت با گل زیبای مهدی پور توانست 3 امتیاز این بازی را از آن خود کند و در جدول رده بندی و 3 امتیاز از رده دوم فاصله بگیرد. نکونام در نهایت پس از 16 بازی باز هم مغلوب فرهاد مجیدی شد.

پرسپولیس در رده دوم جدول لیگ برتر جای سپاهان را گرفت
در هفته دوازدهم این رقابت ها سپاهان و پرسپولیس در اراک به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس با تک گل کامیابی نیا به برتری رسید و با 25 امتیاز بالاتر از سپاهان در رده دوم قرار گرفت.

اولین شکست آلومینیوم
صنعت نفت در آبادان با نتیجه 3 بر یک مقابل آلومینیوم اراک به برتری رسید، محمد طیبی، محمدرضا غبیشاوی و حسن بیت سعید برای صنعت گلزنی کردند و اسماعیل شریفات گل آلومینیوم را به ثمر رساند.

چهار بازی و چهار تساوی
دیدار تیم های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. مرتضی تبریزی و فرشید باقری برای گوهری و مجید علیاری هر دو گل مس را به ثمر رساندند.

پیکان با تساوی یک بر یک مقابل شهر خودرو متوقف شد، ابراهیم صالحی برای پیکان و صادق صادقی برای شهر خودرو گلزنی کردند.

نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این دیدار هاتف نادری برای نفت و مسعود شجاعی برای نساجی گلزنی کردند.

دیدار فجر سپاسی با هواداران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما تراکتورسازی بازی با ذوب آهن اصفهان را در خانه با یک گل هم واگذار کرد. آرمان قاسمی گلزن این بازی بود.

دکمه بازگشت به بالا